کد خبر: ۱۵۳۳۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

امکان به روزرسانی نقشه گوگل با تصاویر فراهم شد

گوگل اطمینان داده که هر کاربر می تواند تغییرات لازم را در بیش از 200 میلیون مکان در برنامه نقشه اعمال کند.

به گزارش «نبض فناوری»، توسعه جدیدتر در نقشه شامل Local Guides، جامعه ای متشکل از 150 میلیون کاربر در سراسر جهان است که به بروزرسانی نقشه کمک می کنند.

گوگل به منظور سهولت تجربه کار با نقشه، راهی برای ایجاد اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های مکان با کاوش مجموعه ای از عکس ها، بازبینی ها و به روزرسانی ها درباره مکان ها از سراسر جهان، برای کاربران ایجاد کرده است. به عنوان مثال، کاربران تلفن اندروید اکنون می توانند از تب Contribute در نقشه برای پیوستن به Local Love Challenge و نوشتن رتبه بندی و بررسی و همچنین تأیید مکان استفاده کنند.

تیم Maps قصد دارد از Local Love Challenge  برای به روزرسانی اطلاعات مکانها جهت کشورهایی که در آینده تحت پوشش قرار دارند استفاده کند.

ویژگی دیگری که تیم Maps در هفته های آینده اضافه خواهد کرد، به روزرسانی عکس است : مکانی سرگرم کننده برای به اشتراک گذاشتن عکس های اخیر از مکان های بازدید شده. این به روزرسانی ها به شما کمک می کند تا نه تنها از نظر ظاهر و موقعیت کسب و کار بلکه از نمای خیابان و شرایط مختلف ترافیک اطلاعات کسب کنید.

 برای راحت تر کردن این ویژگی، کاربران می توانند به سادگی توصیفی یک خطی از عکس های خود را بگذارند. به منظور مشارکت در به روزرسانی عکس، کاربران می توانند هنگام مشاهده مکان به تب Updates رفته و بارگذاری به روزرسانی عکس را انتخاب کنند. همه کاربران ممکن است هر تعداد عکس را که مایل هستند بارگذاری کنند و همچنین عکس های باقی مانده از دیگران را در بخش به روزرسانی ها مشاهده کنند.

در واقع، کاربران حتی می توانند با انتخاب ویژگی ویرایش نقشه و گزارش جاده گمشده به بازنگری در مسیرهای برنامه Maps کمک کنند. علاوه بر این، کاربران Maps می توانند با ترسیم خطوط، جاده های گمشده را اضافه کرده، مسیرهای جاده را تغییر ، آن ها را تغییر نام دهند و جاده هایی را که به اشتباه نامگذاری شده اند حذف یا دوباره مرتب کنند.

کاربران همچنین می توانند بسته شدن جاده ها را به همراه جزئیاتی مانند تاریخ و دلایل به تیم Maps اطلاع دهند. به منظور اطمینان از صحت داده های ارائه شده توسط کاربر قبل از انتشار، تیم در گوگل تمام به روزرسانی های انجام شده توسط کاربر را ارزیابی می کند.

در حالی که ویژگی به روزرسانی از قبل در بیش از 80 کشور جهان در دسترس است، ویژگی های جدید «عکس مکان» در ماه های آینده در دسترس خواهد بود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی