کد خبر: ۱۵۳۴۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

گوگل تغییری کوچک اما مفید در جیمیل ایجاد کرد

برنامه جیمیل پیشروترین برنامه ایمیل در جهان است. اما این به معنای کامل بودن برنامه نیست . سایت AndroidPolice تغییری در نسخه اندروید آن کشف کرده که کپی و جایگذاری آدرس ایمیل را آسان می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، جیمیل برای سیستم عامل اندروید کپی و چسباندن آدرسهای ایمیل را آسان تر می کند. به نظر می رسد این تغییر برای برخی از کاربران و نه برخی دیگر در حال گسترش است

کپی و جایگذاری روی صفحه لمسی هرگز تجربه یکپارچه ای نبوده، اما به نظر می رسد تغییر اخیر در برنامه جیمیل کمی این کار را آسان تر کرده است. تغییری کوچک در رابط کاربری مشاهده شده که با سهولت بیشتری دکمه کپی را برای آدرس های ایمیل در قسمت نوشتن متن معرفی می کند.

گوگل تغییر کوچک اما مفید در جیمیل ایجاد کرد

تصویر بالا رفتار جدید را نشان می دهد: روی یک آدرس ایمیل در قسمت To ، Cc یا Bcc ضربه بزنید و نام مرتبط آن همراه با دکمه های جدید برای کپی و حذف ظاهر می شود. اولی متن را کپی می کند، دومی آدرس (و فقط آن را) از آن قسمت پاک می کند. این را با رفتار قدیمی مقایسه کنید: همانطور که در شکل زیر مشخص است باید آدرس را انتخاب کنید، سپس انگشت خود را به صورت طولانی روی آن نگهدارید تا یک پنجره بازشود و دکمه کپی دیگری ظاهر شود.

گوگل تغییر کوچک اما مفید در جیمیل ایجاد کرد

به نظر نمی رسد که این رفتار جدید منوط به نسخه خاصی از برنامه Gmail باشد، بنابراین حدس می زنیم این یک تغییر در سمت سرور باشد.

مطمئناً روش جدید باعث صرفه جویی در وقت شما نمی شود، اما اگر هنگام استفاده از Gmail اغلب آدرس های ایمیل را کپی و پیست کنید، با استفاده از این روند جدید کمی ساده تر می شود. آدرس ایمیلی که کپی کرده اید در کلیپ بورد قرار می گیرد و از آنجا می توان آن را به قسمت های دیگر خارج از Gmail در تلفن پیوست کرد.

 

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی