کد خبر: ۱۵۳۵۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۴

ترفند هواوی برای پیش خرید سری جدید ایرپاد+فیلم

شرکت هواوی ویدئویی را برای تبلیغ True Wireless FreeBuds 4i با ویژگی قطع فعال نویز منتشر کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، اواخر ماه گذشته، هواوی از آخرین نسخه هدفون استریو بی سیم واقعی خود (TWS) به نام FreeBuds 4i رونمایی کرد.
لوازم جانبی این ایرپاد جدید با توجه به باتری بهبود یافته و طراحی جدید در مقایسه با FreeBuds 3، 79.9111.41 دلار آمریکا قیمت دارد و از 26 مارس به رنگ های سفید سرامیکی و ذغالی عرضه می شود. در اواسط ماه آینده، قرمز عسلی آن نیز موجود خواهد بود. کسانی که از فروشگاه Huawei پیش سفارش می گیرند، تخفیف 6.96 دلاری می گیرند و ردیاب تناسب اندام Huawei Band 4 و تحویل رایگان دریافت می کنند. پیش سفارشات در انگلیس آغاز شده است.
Huawei FreeBuds 4i برای غرق شدن در آهنگ های خود از ویژگی قطع فعال نویز(ANC) برخوردار است. زمان هایی وجود دارد که برای امنیت، ممکن است لازم باشد آنچه در اطراف شما می گذرد را بشنوید. Huawei مشابه حالت شفافیت اپل به شما امکان می دهد ANC را با استفاده از حالت آگاهی خاموش کنید. با شارژ کامل و ANC خاموش ، دستگاه 10 ساعت پخش مداوم موسیقی را ارائه می دهد. با روشن شدن ANC، این عدد به 7.5 ساعت کاهش می یابد.
با تماس صوتی ، اگر ANC غیرفعال باشد می توانید 6.5 ساعت عمر باتری و با ANC فعال یک ساعت کمتر داشته باشید. دقیقه شارژ به اندازه چهار ساعت انرژی برای شما فراهم می کند. هر جوانه گوش توسط یک باتری 55 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود و کیف شارژ به یک باتری 215 میلی آمپری مجهز است. با استفاده از جعبه شارژ، با غیرفعال کردن ANC ، کاربران می توانند تا 22 ساعت پخش موسیقی با حجم 50درصد داشته باشند.
هوآوی برای کمک به ارتقا پیش خرید در انگلیس، ویدئویی را منتشر کرده که طراحی آن را نشان می دهد. به هر حال، سه اندازه مختلف نوک گوش سیلیکونی برای برخی از سفارشی سازی وجود دارد. Huawei FreeBuds 4i از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
الان عکس این دختر خوشگل چیه اینجا گذاشتی نمیدونی ماحتی اگه یه زن دو شاخه رو بزنه تو پریز تحریک میشیم؟
0
0
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی