کد خبر: ۱۵۴۱۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵
در گفت‌وگو با نبض فناوری؛

آمار بزرگترین استارتاپ اجتماعی ایران اعلام شد/ فعالیت بیش از ۷۶ هزار کسب وکار در باسلام

مدیرعامل شرکت راهبرد‌های اطلاعات در صنعت امروز، گفت: هم‌اکنون ۷۶ هزار کسب وکار در باسلام مستقر شدند به طوریکه تقریبا از هزار نقطه جغرافیایی محصولات خود را ارائه می‌کنند. تا به امروزه نیز ۹۰۰ هزار محصول را عرضه می‌کنند.

سجاد عساکره مدیرعامل شرکت راهبرد‌های اطلاعات در صنعت امروز، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به اینکه باسلام یک بازار اینترنتی است، اظهار کرد: همچنین یک پلتفرم فروشگاهی که هدفش را برروی کسب و کار‌های خرد و روستایی تمرکز کرده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۷۶ هزار کسب وکار در باسلام مستقر شدند به طوریکه تقریبا از هزار نقطه جغرافیایی محصولات خود را ارائه می‌کنند. تا به امروزه نیز ۹۰۰ هزار محصول را عرضه می‌کنند. خیلی از این کسب وکار‌ها برای اولین بار است که کسب وکار خودشان را شروع کردند تا جاییکه تعدادی از این‌ها در مستقیم یا به صورت غیرمستقیم با کسب وکار‌های روستایی ارتباط دارند.

مدیرعامل شرکت راهبرد‌های اطلاعات در صنعت امروز، گفت: محصولات ایرانی تنوع بالایی دارند به طوریکه از مواد غذایی، صنایع دستی و پوشاک را نیز شامل می‌شود، بنابراین باسلام پلتفرمی است که این بستر را برای کسب وکار‌ها فراهم کرده تا به صورت مستقیم برای خودشان مشتری پیدا کنند. هم اکنون کل بازار داخلی را پوشش می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای سال آینده دنبال این هستیم که تعداد کسب وکارها را به ۲۵ برابر  برسانیم تا بتوانیم نفر اول پلتفرم‌های کسب وکار باشیم.

گفتنی است باسلام به مصرف‌کننده نهایی خدماتی از قبیل اپلیکیشن و وب‌سایت برای خرید راحت‌تر از اقصی نقاط ایران را عرضه می‌کند. از طرفی به تولیدکننده محصول ایرانی نیز اپلیکیشن عرضه می‌کند که با کمک آن می‌تواند برای خود یک غرفه اینترنتی بسازد، محصولاتش را عرضه کند و مشتریانی از طریق دنیای اینترنت پیدا کند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی