کد خبر: ۱۵۴۲۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۰

معرفی ایرپاد 3 اپل به تعویق افتاد

گزارش ها حاکی از آن است که اپل AirPods ۳ را در رویداد مارس معرفی نخواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، عکس‌های فاش شده از AirPods ۳ اپل نشان می‌دهد که آن‌ها آماده ارسال هستند، چیزی که چندین منبع هم با آن موافق هستند. البته یک تحلیلگر ادعا کرده که اپل در این ماه آن‌ها را اعلام نمی‌کند. انتظار می‌رود ایرپاد ۳ اپل در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ معرفی شود.

یک افشاگر ناشناس هم در بستر رسانه اجتماعی چینی Weibo فاش کرده است که هیچ ایرپادی در رویای آن‌ها وجود ندارد. این روش رمزآلود آن‌ها است که می‌گویند ایرپاد‌های جدید در حال آماده سازی نیستند.

تاریخ معرفی ایرپاد 3

تا حالا اطلاعیه جدول زمانی برای انتشار این دستگاه به اشتراک گذاشته نشد، اما یک تحلیلگر اوایل این هفته در گزارش خود اظهار داشت که اپل قصد دارد ایرپاد ۳ را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱، احتمالاً همزمان با آیفون ۱۳ معرفی کند. این حرکت به این معنی است که اپل، AirPods ۲ را در این ماه متوقف نخواهد کرد، همانطور که قبلا هم اعلام شده بود.

معرفی ایرپاد 3 اپل به تعویق افتاد

در رویداد هفته آینده اپل چه خبر خواهد بود؟

در مورد رویداد هفته آینده اپل، به نظر می‌رسد محتمل‌ترین اعلامیه‌ها شامل AirTags و آیپد پرو ۵G کامل با صفحه نمایش مینی LED است. شایعاتی درباره اپل تی وی و iMac جدید نیز وجود دارد، اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه‌های اپل ، در اواخر سال به بازار خواهند آمد.

خریداران آینده AirPods ۳ می‌توانند انتظار ساقه کوتاه‌تر و کیف شارژ جمع و جورتری را داشته باشند. این دستگاه‌ها باید از بهترین هدفون‌های بی سیم باشند، اما برای کاهش هزینه‌ها و تمایز آن‌ها از AirPod Pro، مطمئنا تفاوت‌هایی وجود دارد. البته هنوز هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده است.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی