کد خبر: ۱۵۴۳۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

پرچمدار اقتصادی موتورولا Moto G۱۰۰ را بهتر بشناسید

اطلاعات فاش شده از موتورولا نشان می‌دهد که گوشی ارزان قیمت و جدید این شرکت ممکن است به زودی به بازار عرضه شود.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Moto Edge S موتورولا اوایل امسال در چین به بازار عرضه شد، اگر چه مشخص نبود در سایر کشور‌ها چه زمانی عرضه خواهد شد. اما مجموعه جدیدی از اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که با ورود به بازار‌های دیگر، نام آن تغییر کرده و با عنوان Moto G۱۰۰ شناخته و منتشر می‌شود.

این اطلاعات فاش نکرده است که چه زمانی این گوشی روانه بازار‌های جهانی خواهد شد، اما تصاویر نشان می‌دهند گوشی Moto G۱۰۰ شباهت زیادی به گوشی‌های Moto Edge S دارند.

به نظر می‌رسد که این گوشی دارای دوربین چهارگانه‌ای در پشت، دو دوربین سلفی در بالای صفحه نمایش و دکمه قفل پهن و کمی فرورفته در کنار آن است، که این دکمه قفل احتمالاً به عنوان سنسور اثر انگشت هم در این سری از گوشی‌های موتورولا کاربرد دارند.

گوشی Edge S موتورولا دارای یک پردازنده Snapdragon ۸۷۰، یک صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن Full HD Plus با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، اتصال ۵G، و یک دوربین عقب چهارگانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است.

اطلاعات فاش شده از موتورولا نشان می‌دهد که گوشی ارزان قیمت و جدید این شرکت ممکن است به زودی به بازار عرضه شود.

پیکربندی پایه Edge S با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی را می‌توان با قیمت حدود ۳۰۹ دلار تهیه کرد، البته یک مدل دیگر نیز هست که با ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می‌شود و قیمت آن حدود ۴۳۳ دلار است. البته این قیمت‌ها با توجه به مشخصات تقریباً شاخص این گوشی برای قیمت‌های میان رده می‌تواند تغییر کند. امسال برای موتورولا می‌تواند سال ویژه‌ای باشد.

گوشی Moto G۱۰۰ پرچمدار امروز با مشخصات دیروز؟

در حالی که G۱۰۰ در لیستی از دستگاه‌های منتشر نشده حضور دارد، اما ما هنوز چیزی در مورد این تلفن نشنیده ایم. با فرض تغییر نام G۱۰۰ به Moto Edge S، اکنون چیز‌های بیشتری از آن می‌دانیم.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی