کد خبر: ۱۵۴۴۸
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰

ساعت جدید هوشمند هوآوی Fit Elegant با قاب استیل عرضه می‌شود+عکس

هوآوی به تازگی از نسخه جدید ساعت هوشمند این شرکت رونمایی کرده که این‌بار به قاب استیل و بند متفاوتی مجهز شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت هوآوی تابستان سال گذشته گجت پوشیدنی خود را با نام Watch Fit معرفی کرد و اکنون این شرکت با دو گزینه رنگی جدید و نام جدید Huawei Watch Fit Elegant، مجموعه پوشیدنی‌های خود را به روز کرد. تفاوت این سری با نسخه فعلی این ساعت ها، Active Edition در قاب ساعت از جنس استیل براق است و همچنین یک بند نرم فلورواستومر. بند این ساعت در دو رنگ سفید مات با دور طلایی و سیاه براق با سگک و قاب نقره‌ای در دسترس خواهد بود.

بند سیلیکونی متفاوت، گران اما با دوام

مواد بند متفاوت از سیلیکون معمولی است که در Huawei Watch Fit مدل قدیمی هم می‌آید، این بند‌ها در برابر گرما، رطوبت، چربی و کشش مقاومت بیشتری دارند. این مدل از بند‌ها کمی گران ترند، اما در نهایت، کاربران ساعت با دوام تری خواهند داشت که کمتر مستعد ایجاد واکنش‌های آلرژیک است.

از نظر مشخصات، Huawei Watch Fit Elegant با یک صفحه مستطیلی ۱.۶۴ اینچی AMOLED همراه است و دکمه‌ای در کنار آن قرار دارد. رابط کاربری خود سیستم عامل Huawei Lite است که با تراشه Kirin A1 کار می‌کند، باتری این ساعت با هر بار شارژ ۱۲ روز دوام دارد.

ساعت Fit Elegant با قاب استیل عرضه می‌شود

ساعت Fit Elegant دارای یک سنسور GPS داخلی، سنسور ضربان قلب ۲۴ ساعته و ردیاب SpO2 تمام روز است. این ویژگی‌ها شامل ۱۲ تمرین متحرک، ۹۶ حالت تمرین و Huawei TruSleep 2.0 برای ردیابی و تجزیه و تحلیل برنامه‌های خواب است.

شرکت هوآوی Watch Fit Elegant را از ۲۶ مارس با قیمت ۱۱۰ پوند در انگلیس رونمایی و عرضه می‌کند و علاقه‌مندان و طرفداران هوآوی می‌توانند این محصول جدید را از فروشگاه Huawei و خرده فروشان منتخب خریداری کنند.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی