کد خبر: ۱۵۴۹۲
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

پیشنهاد جذاب توئیتر در ازای دریافت پول

شبکه اجتماعی توئیتر در آزمایشی جدید ویژگی "واگرد توئیت" را به زودی در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، روزانه قابلیت‌های جدیدی به شبکه‌های اجتماعی به ویژه شبکه‌های بین المللی مانند توئیتر اضافه می‌شود و حالا شواهد حاکی از آن است که به توئیتر ویژگی "واگرد توئیت" اضافه خواهد شد و کسانی که می‌خواهند از آن استفاده کنند باید حق اشتراک بپردازند.

«جین مانچون وونگ» کاوشگر برنامه، صفحه اشتراک مربوط به این ویژگی را کشف کرده است و تایید کرد که این ویژگی در حال آزمایش است.

دلیل راه اندازی ویژگی واگرد توئیت

اینکه چه زمان به طور عمومی در دسترس خواهد بود مشخص نیست، ولی قابل درک است که چرا توئیتر می‌خواهد این ویژگی پولی را راه اندازی کند. یک دکمه جذاب برای دور شدن از دردسر، هواداران بسیار زیادی خواهد داشت حتی اگر دارای هزینه باشد.

البته توئیتر هنوز رسما این موضوع را اعلام نکرده است که آیا این ویژگی فقط به پرداخت هزینه به مشتریان محدود می‌شود یا خیر، ممکن است توسعه این ویژگی آنقدر کافی نبوده که به توئیتر به مرحله بعد برود.

لازم به ذکر است که طراحی دکمه واگرد توئیت، نشان می‌دهد که دقیقاً مانند دکمه "واگرد ارسال" در gmail کار می‌کند. به این صورت که فقط چند ثانیه منتظر می‌ماند تا پیام را ارسال کند. به عبارت دیگر، در واقع درست است که توئیتر دکمه ویرایش ندارد، اما داشتن دکمه لغو ارسال توئیت برای جبران اشتباهات بسیار کاربردی خواهد بود.

مدتی می‌شود دکه توئیتر در حال کار روی یک ویژگی جدید به نام Undo Send است. این قابلیت به کاربران امکان لغو ارسال توئیت‌ آن‌ها در یک زمان خاص را دهد. این ویژگی به معنای واقعی به کاربران امکان ویرایش توئیت خود را نمی‌دهد بلکه دارای زمان بندی است که به کاربر در زمانی خاص پس از ارسال توئیت ، امکان لغو ارسال توئیت‌ را می‌دهد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی