کد خبر: ۱۵۵۱۷
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۸

طراحی جدید ابر خودروی شرکت یان کالوم

شرکت طراحی یان کالوم خودروی جدید شرکت مجارستانی Kincsem را طراحی خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت یان کالوم که به خاطر طراحی‌هایش برای فورد، استون مارتین و از همه مهمتر جگوار مشهور است، از نظر طراحی خودرو به یک نام مشهور تبدیل شده است. او مسئول فرار جگوار از یکپارچگی دوران لاوسون است که منجر به گام مهمی در مسیر جدید این شرکت شد. اکنون کالوم قرار است در طراحی سفری جدید را آغاز کند. امروز با انتشار بیانیه مطبوعاتی رسمی، کالوم و شرکت مستقل او طراحی یک هایپرکار جدید برای Kincsem را رهبری می‌کنند و این یکی از مواردی است که باید مراقب آن بود.

شرکت Kincsem فقط یک سابقه کوتاه دارد و یک برند لوکس دیجیتالی جدید است که توسط بنیانگذار مجارستانی Tibor Bak، که به دنبال ترکیب بهترین استعداد‌های جهان با آخرین فن آوری برای تولید محصولات با طراحی زیبا و با عملکرد بالا است، تاسیس شده است.

اسب مسابقه الهام بخش ساخت خودرو

داستان اسب Kincsem الهام بخشی برای مارک تجاری شرکت است؛ اخلاقی که در آموزش او پیشگام بود. مدیر شرکت:" رویکرد پیشگامانه ما در فن آوری دیجیتال به ما اجازه می‌دهد بدون محدودیت محصول تولید کنیم و فرد را در مرکز خود قرار دهیم. مشتریان ما سطوح جدیدی از شخصی سازی پویا را تجربه خواهند کرد که قبلاً هرگز ممکن نبوده است. "

طراحی جدید ابر خودروی شرکت یان کالوم

کینسم اسب مسابقه‌ای مجارستانی است که در دهه ۱۸۷۰ به انگلستان آورده شد و بیشترین پیروزی را در تاریخ این ورزش سوارکاری یعنی ۵۴ برد در ۵۴ مسابقه کسب کرد، این شرکت نیز هایپرکار Kincsem Hyper-GT را که نشان دهنده میراث اسب مسابقه است را فقط به ۵۴ نمونه ساخت انگلیس محدود می‌کند.

طبق این نسخه، Hyper-GT از پیشرانه هیبریدی با دور بالا و مشتق از فرمول ۱ بهره خواهد برد و اطلاعات بیشتر درباره آن در اواخر سال جاری به طور کامل مشخص خواهد شد. پیش بینی می‌شود تحویل کالا تا سال ۲۰۲۳ آغاز شود.

طراحی جدید ابر خودروی شرکت یان کالوم

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی