کد خبر: ۱۵۵۵۱
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

وقتی اپل خودزنی می‌کند!/ کیفیت پایین قاب آیفون ۱۱ و ۱۲ عامل اصلی صدمه به رنگ بدنه آن‌هاست

گزارش‌های بسیاری از سراسر دنیا نشان می‌دهد که رنگ لبه گوشی‌های سری ۱۲ آیفون به مرور زمان از بین می‌رود.

به گزارش« نبض فناوری» بسیاری از افراد، شرکت اپل را به گوشی‌های خاص آیفون که هرساله مدل جدیدتری از آن را تولید و رونمایی می‌شود، می‌شناسند. شرکت اپل سال گذشته از مدل‌های جدید سری ۱۲ رونمایی کرد که مورد استقبال کاربران قرار گرفت و فروش خوبی نیز در بازار‌های موبایل سراسر جهان داشت.

اپل گوشی‌های آیفون را در رنگ‌های خاص تولید می‌کند که تفاوت رنگ، تفاوت قیمت را برای این گوشی‌ها به همراه دارد، یکی از رنگ‌هایی که مورد استقبال کاربران قرار گرفته بود، رنگ قرمز است.

از بین رفتن رنگ لبه گوشی

گزارش‌ها نشان می‌دهد که تعدادی از گوشی‌های مدل آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ اپل وجود دارد که قاب آلومینیومی گوشی، رنگ اصلی لبه‌های تلفن را از بین می‌برد. طبق این گزارش، برخی از مدل‌های آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ از قبل رنگ اصلی خود را از دست داده بودند و یا با کمرنگ شدن، به مرور زمان رنگ آن از بین رفته بود. دلایلی که چرایی این موضوع را نشان دهد، به طور واضح معلوم نیست.

شوکی بزرگ برای کاربران آیفون 11 و آیفون 12

طبق گفته کارشناسان، مورد مشابهی در مورد تلفن‌های آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ اتفاق افتاده، تلفن‌های نسل دوم آیفون SE زودتر رونمایی شدند و رنگی که بیشتر مورد استقبال کاربران این تلفن‌ها قرار گرفت، رنگ قرمز بود. تعداد محدودی از محو شدن رنگ برای آیفون‌ها گزارش شده، که به نظر می‌رسد این مشکل به دلیل شکایت از تلفن‌های iPhone XR نیز سال‌ها ادامه داشته است.

شوکی بزرگ برای کاربران آیفون 11 و آیفون 12

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: آیفون گوشی قیمت
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی