کد خبر: ۱۵۵۷۳
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

قیمت و تاریخ انتشار گوشی Samsung Galaxy A72 مشخص شد

شرکت سامسونگ قیمت و تاریخ عرضه گوشی جدید Galaxy A72 این شرکت را اعلام کرد.

به گزارش «نبض فناوری» گوشی جدید شرکت سامسونگ با نام Galaxy A۷۲ با قیمت مناسب معرفی شده که امکانات خوبی را برای همه به ارمغان می‌آورد. این تلفن جدید مجهز به نرخ تازه سازی صفحه نمایش ۹۰ هرتز و یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپری است که سامسونگ آن را باتری دو روزه می‌نامد.

ویژگی‌های گوشی Samsung Galaxy A۷۲

این گوشی نسبت به مدل قبلی خود، چند پیشرفت چشمگیر در بخش دوربین دارد. در قسمت پشتی این گوشی یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین تله ۸ مگاپیکسلی (با قابلیت بزرگنمایی ۲ برابر) و لنز ۲ مگاپیکسل ماکرو وجود دارد. این گوشی با پردازنده Snapdragon ۷۲۰G SoC و ۸ گیگابایت RAM عرضه می‌شود. همچنین این تلفن گواهینامه IP۶۷ را نیز داراست. این تلفن هوشمند جدید از اندروید ۱۱ نیز پشتیبانی می‌کند.  گلکسی A72 در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و آبی بسیار جذاب موجود است.

تاریخ انتشار Samsung Galaxy A72

میان رده زرق و برق دار در ۱۷ مارس رونمایی شد و هم اکنون از طریق سایت رسمی شرکت سامسونگ و در فروشگاه‌های موبایل سراسر آمریکا، انگلیس و اروپا در دسترس است.

قیمت Samsung Galaxy A72

برای ایالات متحده، قیمت‌ها هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. برای انگلیس، قیمت Galaxy A ۷۲ برای مدل ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایت، ۴۱۹ پوند است. کاربران می‌توانند همه این امکانات را با هزینه ۴۴۹ یورو در اروپا یا ۴۱۹ پوند در انگلیس خریداری کنند. علاوه بر این، انتظار آن می‌رود که نسخه 5G گلکسی A72 در تابستان به قفسه فروشگاه‌ها وارد شود، همان اتفاقی که سال گذشته برای گلکسی A71 افتاد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی