کد خبر: ۱۵۵۹۷
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

بهترین آیفون‌ ها برای خرید در سال ۲۰۲۱ کدامند؟

در این گزارش بهترین و مقرون به صرفه‌ترین آیفون‌هایی که می‌توان در سال جاری خریداری کرد را معرفی کرده ایم.

به گزارش« نبض فناوری» از زمان معرفی اولین گوشی آیفون یعنی ۱۴ سال پیش به دست استیو جابز، مدیر عامل سابق شرکت اپل که در سال ۲۰۰۷ درگذشت، این شرکت استراتژی خود را به طرز چشمگیری تغییر داد و مرحله جدیدی را آغاز کرد. در سال‌های اولیه راه اندازی آیفون، اپل سالانه یک تلفن به خریدار می‌داد، این گزینه فقط از ظرفیت ذخیره سازی داخلی است که می‌تواند یکی را انتخاب کند، اما اکنون با استراتژی جدید این موضوع تغییر کرده است.

تولید آیفون‌های جدید در کنار فروش قدیمی‌ها

طی سال‌های اخیر، شرکت اپل هر ساله تولید انواع زیادی آیفون را آغاز کرد، به طوری که امسال، ۷ آیفون را در وب سایت خود فروخت که ۵ مورد از آن‌ها سال گذشته راه اندازی شده بودند. اندازه، طرح، رنگ و قیمت این گوشی‌ها متفاوت است و گزینه‌های ذخیره سازی داخلی به ۵۱۲ گیگابایت می‌رسد که به آن‌ها فرصتی بهتر برای رقابت شدید با شرکت‌های غول پیکر تلفن آندروید می‌دهد.

اپل اکنون آیفون‌های ۳ نسل از جمله ۴ گوشی از سری آیفون ۱۲ را که در اواخر سال گذشته راه اندازی کرد، آیفون جدید SE، آیفون ۱۱ که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و آیفون XR که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، به فروش می‌رساند. همه تلفن‌های آیفون آنچنان که انتظار می‌رود گران نیستند، زیرا اپل قیمت‌های متفاوتی را با شروع از ۳۳۹ دلار برای آیفون SE و تا ۱۳۹۹ دلار برای آیفون ۱۲ پرو مکس ارائه می‌دهد.

در این گزارش، بهترین تلفن‌های آیفون را که می‌توان براساس نیاز و بودجه خریداری کرد، بررسی می‌کنیم:

بهترین آیفون‌ها برای خرید در سال ۲۰۲۱ کدامند؟

آیفون ۱۲

این آیفون از نظر قیمت و مشخصات مناسب‌ترین گزینه برای خرید در طول سال ۲۰۲۱ است، اگر خوب دقت کنید متوجه می‌شوید که قیمت آیفون ۱۲ پرو با کاهش به نزدیک ۲۰۰ دلار رسیده است. هر دو آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو از نظر طراحی، صفحه نمایش، پردازنده، باتری، دوربین جلو، پشتیبانی از شبکه‌های ۵G، شارژ بی سیم MagSafe مشترک هستند و فقط در دوربین عقب، رنگ‌ها و گزینه‌های ذخیره سازی داخلی متفاوت هستند.

بهترین آیفون‌ها برای خرید در سال ۲۰۲۱ کدامند؟

آیفون ۱۲ پرو مکس

این تلفن برای افرادی که تلفن‌های بزرگتر را ترجیح می‌دهند و قصد دارند در درجه اول از تلفن‌های خود برای گرفتن عکس و تماشای فیلم استفاده کنند، انتخاب مناسبی است. آیفون ۱۲ پرو مکس تقریباً همه مشخصات را با آیفون ۱۲ پرو مشترک است، اما فقط در اندازه صفحه نمایش و باتری بسیار عالی است. اما این گوشی بهترین انتخاب برای دوستداران عکاسی است، زیرا بزرگترین آیفون تا به امروز است.

بهترین آیفون‌ها برای خرید در سال ۲۰۲۱ کدامند؟

آیفون SE 2020

این تلفن به عنوان کوچکترین گوشی ارائه شده توسط اپل معرفی شده که با قیمت بسیار مقرون به صرفه در دسترس است و برای هر کسی که تلفن‌های هوشمند بزرگ را ترجیح نمی‌دهد یا تلفن کوچکتری می‌خواهد که با استفاده از یک دست از آن استفاده کند، گزینه‌ای ایده آل است. علاوه بر همه موارد ذکر شده، این تنها تلفن موجود در لیست است که دارای دکمه Home (Touch ID) است.

بهترین آیفون‌ها برای خرید در سال ۲۰۲۱ کدامند؟

آیفون ۱۲ پرو

ارزان‌ترین گزینه برای iPhone 12 Pro Max است، زیرا قیمت آن در حدود ۲۰۰ دلار است و همان عملکرد و ویژگی‌های قدرتمند را به کاربر می‌دهد، این تلفن شامل یک صفحه نمایش کمی کوچکتر، باتری کوچکتر و یک دوربین تله فوتو است که از بزرگنمایی نوری پشتیبانی می‌کند تا ۴ برابر و بزرگنمایی دیجیتال تا ۱۰ برابر به جای Optical تا ۵ برابر و بزرگنمایی دیجیتال تا ۱۲ برابر (iPhone 12 Pro Max).

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
خرید موبایل از امریکا حرام است
0
3
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی