کد خبر: ۱۵۶۵۷
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

تبلیغات برای ساعت OnePlus همچنان ادامه دارد

شرکت وان پلاس ساعت هوشمند جدید خود را در تاریخ ۲۳ مارس رونمایی می‌کند و چند روزی است که تبلیغات گسترده‌ای نیز برای معرفی این ساعت آغاز شده است.

به گزارش« نبض فناوری» مدت‌ها است که صحبت درباره ساعت هوشمند جدید شرکت وان پلاس بر سر زبان‌ها افتاده و این شرکت هرچند روز یکبار اطلاعات جدیدی را درباره این گجت پوشیدنی در اینترنت منتشر می‌کند. شرکت وان پلاس همیشه برای تبلیغات محصولات آینده خود از تبلیغات گسترده‌ای استفاده می‌کند و از اینکار لذت می‌برد، این گجت پوشیدنی که اولین ساعت هوشمند این شرکت نیز هست در مراسم بزرگ رونمایی ۲۳ مارس وان پلاس به طور رسمی معرفی می‌شود و ممکن است از سری OnePlus 9 نیز پیشی بگیرد.

صحبت از اولین ساعت هوشمند این شرکت است، به تازگی تصویری در فضای مجازی از این ساعت لو رفته است که توسط خود وان پلاس در شبکه‌های اجتماعی بازتوئیت شده است؛ بنابراین بیشتر از هر چیز دیگری به یک تیزر رسمی شباهت دارد.

صفحه‌ای گرد با بندهای قابل تعویض

همانطور که از تیزر قبلی این شرکت برای ساعت جدید برمی‌آید، این گجت پوشیدنی چهره‌ای گرد و ظاهری کاملاً ملایم دارد، با بندی که به راحتی می‌توان آن را با یک بند استاندارد ۲۰ یا ۲۲ میلی متری جایگزین کرد. مشخص نیست که این لبه‌ها چقدر بزرگ خواهند بود، زیرا این تصویر پس زمینه سیاه را روی صفحه نشان می‌دهد. همانطور که در تصاویر منتشر شده مشخص است دو دکمه در سمت راست این ساعت قرار دارد و عملکردی که به نظر می‌رسد همیشه روشن در محل کار است.

تبلیغات برای ساعت OnePlus همچنان ادامه دارد

همانطور که در تیزر‌های قبلی OnePlus مشاهده شده این گجت پوشیدنی از یک پلتفرم نرم افزاری اختصاصی استفاده خواهد کرد، نه از Wear OS گوگل. ساعت OnePlus دارای مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود و طبق شایعات در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای ارائه می‌شود و دارای سنسور SpO2، تشخیص تمرین، ردیابی خواب و ۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

تبلیغات برای ساعت OnePlus همچنان ادامه دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی