کد خبر: ۱۵۷۰۹
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۰

تمرکز اپل روی ساخت محبوب ترین HomePod

شرکت اپل روی ساخت محبوب‌ترین اسپیکر هوشمند خود تمرکز کرده و دوباره آن را روانه بازار می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت اپل در تولید محصولات شناخته نشده سرآمد است، اما حتی با توجه به این موضوع، بلندگوی هوشمند تازه کار این شرکت کمی دیر به بازار آمد و بیش از سه سال پس از فروش Echo در نسل اول آمازون، به فروش رسید.

تا زمان عرضه تجاری به قیمت OG Echo ۳۵۰ دلار، HomePod محبوب اپل با اندازه‌ها، قیمت‌ها و عوامل مختلف معرفی شده بود. البته، هیچ یک از بلندگو‌های هوشمند آمازون که توسط الکسا کنترل می‌شوند (یا حتی نمایشگر‌های هوشمند) کاملاً به اندازه دستگاه رده بالای Siri اپل پرهزینه نبودند و همین مورد برای Google Home نیز اتفاق افتاد که توانست HomePod را نیز شکست دهد و دوباره به فروشگاه‌های جهانی تا سال ۲۰۱۶ بازگردد.

اپل بازنده رقابت در اسپیکرهای هوشمند

به دلیل تاخیر اپل در انتشار نسخه ارزان قیمت یا حداقل نسل دوم HomePod تا پاییز سال گذشته، جای تعجب نیست که غول فناوری مستقر در کوپرتینو نتوانست هیچ رقابت معناداری برای آمازون ارائه دهد و گوگل در صنعت بلندگو‌های هوشمند رشد سریعی طی سال‌های گذشته داشته است.

تمرکز اپل روی ساخت محبوب ترین HomePod

همانطور که شرکت اپل تمرکز خود برای فروش HomePod mini تغییر می‌دهد، مدل‌های قدیمی و جدید این محصول در تمامی فروشگاه‌های اپل و ... چه حضوری و چه اینترنتی فروخته خواهد شد. این بدان معناست که ممکن است کسی عجله کند و مثلا مدل سفید این محصول را مستقیماً با قیمت ۲۹۹ دلار به تولید کننده آن سفارش دهید در حالی که می‌تواند صبر کند و امیدوار باشد که فروشگاه‌هایی مانند Best Buy بالاترین تخفیف‌های خود راروی این محصول اعمال کنند.

گفتنی است، اپل قول می‌دهد که همچنان به روز رسانی نرم افزار و خدمات و پشتیبانی از طریق Apple Care را به مشتریان HomePod ارائه دهد، بنابراین با قیمت مناسب، این محصول هنوز هم می‌تواند یک خرید هوشمندانه برای طرفداران سیری باشد که علاقه‌مند به تجربه صدای برتر هستند.

تمرکز اپل روی ساخت محبوب ترین HomePod

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی