کد خبر: ۱۵۸۰۳
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۵

مشخصات و طراحی اصلی Samsung Galaxy A82 فاش شد

به نظر می‌رسد خانواده گوشی‌های سری A سامسونگ درحال گسترش است چرا که مشخصات و طراحی اصلی Samsung Galaxy A82 فاش شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت سامسونگ اخیراً سه گوشی از سری A را روانه بازار کرده است و گفته می‌شود مردم به زودی عضو جدیدی به نام Galaxy A۸۲ را دریافت می‌کنند. این گوشی در کنسول Google Play مشاهده شده است. نام دیگر این گوشی رمز Galaxy A Quantum ۲ است و دارای شماره مدل a۸۲xq است. این مارک سال گذشته در نسخه Galaxy A۷۱ متصل به کره جنوبی استفاده شد که از فناوری تراشه رمزگذاری کوانتومی برخوردار است.

شکاف Samsung Galaxy A۸۲ بالاتر از Galaxy A۷۲ خواهد بود

این لیست نشان داده است که گلکسی A۸۲ دارای Qualcomm Snapdragon ۸۵۵+ است. حداقل یک مدل ۶ گیگابایت حافظه رم دارد و گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ است.

کنوانسیون نامگذاری گوشی‌های آینده حاکی از موفقیت این گوشی در گلکسی A۸۰، ۲۰۱۹ بود و همین امر باعث گمانه زنی‌هایی شد که این گوشی همچنین از طراحی دوربین چرخان مدل قبلی خود استقراض کند. انتشار این اطلاعات این شایعات را از بین برد، زیرا Google Play دستگاهی را با سوراخ متمرکز برای دوربین سلفی نشان می‌دهد. این گوشی همچنین دارای حاشیه‌های فوق العاده نازکی است و ظاهراً وضوح صفحه نمایش ۱۰۸۰x۲۴۰۰ پیکسل است.

گوشی Galaxy A۸۲، ۵G نیز چندی پیش در وب سایت Bluetooth SIG نیز مشاهده شده بود که نشان داد دارای بلوتوث ۵.۰ خواهد بود. جزئیات دیگر هنوز منتشر نشده است، اما از آنجا که تلفن ظاهرا بالاتر از Galaxy A۵۲ و A۷۲ قرار خواهد گرفت، ما انتظار داریم که یک پنل OLED با سرعت تازه سازی حداقل ۹۰ هرتز، یک آرایه دوربین چهارگانه، حداقل ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت ارائه دهد. درجه IP۶۷ برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، و ذخیره سازی قابل ارتقا نیز از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه است. قیمت A۵۲ با ۳۶۹.۹۹ دلار و A۷۲ با قیمت ۴۲۹.۹۹ دلار ارائه می‌شود که نشان می‌دهد A۸۲ احتمالاً حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی