کد خبر: ۱۵۸۴۸
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۰

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 2 با باتری دوگانه عرضه خواهد شد

کمپانی سامسونگ در تدارک عرضه 2 اسمارت‌فون تاشو جدید در اواخر سال جاری است.

به گزارش «نبض فناوری»، این هندست‌ها به‌عنوان مدل‌های جانشین گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فلیپ عرضه خواهند شد. پیش‌تر در خصوص مدل جانشین گلکسی زد فلیپ شایعاتی به گوش رسیده است و اکنون به لطف گواهینامه‌های صادر شده توسط سازمان‌های Safety Korea، 3C و DEKRA جزئیات بیش‌تری پیرامون باتری این هندست منتشر شده است.

به‌نظر می‌رسد که گوشی تاشو آینده سری Z سامسونگ با طراحی صدفی‌شکل مجهز به باتری دوگانه خواهد بود؛ چرا که تصاویر منتشر شده توسط وبسایت Safety Korea نشان‌دهنده 2 سلول باتری یکی با شماره مدل EB-BF711ABY و ظرفیت 2370 میلی‌آمپرساعت و دیگری با شماره مدل EB-BF712ABY با ظرفیت 903 میلی‌آمپرساعت هستند.

بدین‌ترتیب مجموع ظرفیت‌های 2 باتری حدودا معادل 3300 میلی‌آمپرساعت است؛ رقمی که با ظرفیت باتری اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فلیپ 5G برابری می‌کند. بر اساس این اطلاعات به‌نظر می‌رسد که سامسونگ باتری بزرگ‌تر را در قسمت تحتانی دستگاه قرار داده و باتری کوچک‌تر را به نیمه فوقانی گوشی منتقل خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 2 با باتری دوگانه عرضه خواهد شد

گواهینامه DEKRA

بر اساس گمانه‌زنی‌ها مدل جانشین گلکسی زد فلیپ دارای شماره مدل SM-F711 بوده و ظاهرا از یک نمایشگر آمولد 120 هرتزی با فریم‌های باریک‌تر بهره خواهد برد. بعلاوه این هندست احتمالا در 2 مدل 128 و 256 گیگابایتی عرضه شده و مجهز به اسپیکرهای استریو خواهد بود. ارتقاء تراشه و ماژول دوربین دستگاه نیز سناریویی محتمل خواهد بود؛ اگرچه پیرامون مشخصات این قسمت‌ها تاکنون هیچ‌گونه اطلاعات موثقی منتشر نشده است.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 2 با باتری دوگانه عرضه خواهد شد

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 2 با باتری دوگانه عرضه خواهد شد

باتری‌های EB-BF711ABY با ظرفیت 2370 میلی‌آمپرساعت و EB-BF712ABY با ظرفیت 903 میلی‌آمپرساعت

 

منبع/ آی‌تی‌رسان 

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی