کد خبر: ۱۵۸۷۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۷

رونمایی از محصولات جدید صنایع هوایی و فضایی کشور در اردیبهشت‌ماه سال جاری

دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هوافضای ایران (ایران ایرشو) برای نخستین بار به شکل مجازی برگزار می‌شود و میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش« نبض فناوری» به همت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دهمین دوره نمایشگاه بین المللی هوایی ایران( ایران ایرشو) 28 تا 31 اردیبهشت ماه سال 1400 به شکل مجازی در جزیره کیش برگزار می‌شود. هدف از برپایی این نمایشگاه، به نمایش گذاشتن توانمندی‌های کشور در صنایع هوایی، هوانوردی، هواپیمایی، هوافضا است تا محفلی باشد برای ارائه این دستاوردها به بازار داخلی و جهانی.

در این نمایشگاه، واحدهای پژوهشی، تجاری، خدماتی، تولیدی و آموزشی با یکدیگر همکاری می‌کنند تا تجهیزات صنایع هوایی و دستاوردهای این حوزه در اختیار بازدیدکنندگان قرار گیرد. ایران ایرشو از مهم‌ترین نمایشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و بازرگانان، پژوهشگران، متخصصان و صنعتگران مخاطبان اصلی آن هستند.

یکی از نقاط قوت نمایشگاه امسال، رونمایی از محصولات جدید صنایع هوایی و فضایی کشور است. محصولاتی که با اتکا به توان داخلی و با تلاش متخصصان و جوانان کشور تولید شده و به ثمر نشسته است.

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی