کد خبر: ۱۵۸۹۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

ظاهر آیفون 13 تغییر کرد+جزئیات و فیلم

ماکت آیفون 13 نشان دهنده تغیراتی از جمله ناچ کوچکتر و تغییر محل اسپیکر است.

به گزارش «نبض فناوری»، ناچ آیفون 13 می تواند به میزان قابل توجهی کوچک شود و بلندگوی بالایی به لبه گلس پنل جلو منتقل می شود.

گفته می شود که اپل از زمان آیفون، اندازه ناچ سنسور TrueDepth در آیفون را کاهش داده و اکنون دوباره شایعاتی درباره آیفون 13 مطرح شده است.

به گزارش نبض فناوری ماکت خریداری شده توسط Macotakara که چاپ سه بعدی و نشان دهنده آیفون 13 پرو است. تصاویر نشان می دهد که ناچ از نظر ابعاد کمی متفاوت است، اما در نهایت کوچکتر از ناچ های نسل فعلی است.

گفته می شود که اندازه ناچ دارای 5.35 میلی متر ارتفاع است؛ در حالی که عرض از 34.83 میلی متر به 26.8 میلی متر کاهش می یابد. در حالی که ناچ کمی بلندتر شده، به دلیل جابجایی بلندگو هدفون به سمت لبه شیشه جلویی، بریدگی ظاهرا باریک تر خواهد بود.

تصور می شود دوربین مادون قرمز و چراغ فلش عکاسی در سمت چپ اسپیکر به سمت وسط شکاف حرکت کنند. همچنین سازماندهی مجدد ممکن است دوربین اصلی را از سمت راست ناچ به سمت چپ ببرد.

هیچ تغییر عمده دیگری در طراحی فیزیکی در دستگاه ساختگی مشاهده نشده است. دقیقاً مشخص نیست که این ماکت (به ویژه با توجه به منبع نسبتاً ناشناخته آن) چقدر به واقعیت نزدیک خواهد داشت.

به گزارش نبض فناوری شایعات قبلی در مورد آیفون 13 ادعا می کنند که این دوربین دارای زاویه دید f / 1.5 در مدلPro Max  خواهد بود، در رنگ های جدید با پوشش جدید به حداقل رساندن محل اثر انگشت و طراحی جدید سیستم دوربین عقب عرضه می شود.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی