کد خبر: ۱۵۹۴۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ | ۲۱:۰۰

گوگل Yahoo Answers را به تعطیلی کشاند

یاهو تصمیم دارد در ۱۴ اردیبهشت سرویس پرسش و پاسخ خود را تعطیل کند. دلیل این امر نیز کاهش آمار استفاده از آن و ظهور بخش پرسش و پاسخ گوگل است.

به گزارش «نبض فناوری»، انگجت اعلام کرد، «یاهو انسرز» در ۴ می ۲۰۲۱ (۱۴ اردیبهشت) برای همیشه تعطیل می‌شود. این وب سایت از سال ۲۰۰۵ میلادی تأسیس شد و یکی از قدیمی ترین پلتفرم‌های پرسش و پاسخ در اینترنت به حساب می‌آمد.

براساس اطلاعات موجود، شرکت یاهو فرایند تعطیلی این پلتفرم را از ۲۰ آوریل آغاز می‌کند. در این تاریخ پذیرش درخواست‌های جدید متوقف می‌شود. کاربران پس از تاریخ ۴ می تا پایان ماه ژوئن فرصت دارند آرشیو محتوایی که در وب سایت پست کرده‌اند را دانلود کنند. پس از آن صفحه وب یاهو انسرز کاربران را به صفحه اصلی یاهو هدایت می‌کند.

دلیل تعطیلی این وب سایت نیز به کاهش آمار استفاده از آن مربوط است.

یاهو در پیامی برای کاربرانش نوشت: زمانی Yahoo Answers بخشی از محصولات و سرویس‌های این شرکت بود. طی سالیان از محبوبیت آن کاسته شده زیرا نیازهای اعضا تغییر کرده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم منابع خود را از «یاهو انسرز» خارج و روی محصولاتی تمرکز کنیم که سرویس‌های بهتری به اعضا ارائه می‌کند.

البته یکی از چالش‌های پیش روی یاهو در خصوص Yahoo Answers، وجود بخش پرسش و پاسخ در گوگل است. از سوی دیگر طی گذر سالیان کیفیت پست‌های این سرویس یاهو کاهش یافته است.

منبع/ مهر

برچسب ها: گوگل Yahoo Answers یاهو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
از وقتی این مدیرعامل خانم رو برای یاهو منصوب کردند افتضاح شد همه سرویس هاش رو داره تعطیل میکنه احتمالا داره برا خودش توی دفتر کارش سبزی پاک می کنه
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی