کد خبر: ۱۵۹۷۸
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

دانلود نسخه اندروید کلاب هاوس چه زمانی در دسترس است؟

برنامه جدید گفت و گوی کلاب هاوس با محبوبیت بالایی در حال رشد است؛ اما هنوز نسخه رسمی آن برای کاربران اندروید منتشر نشده است.

به گزارش «نبض فناوری»، کلاب هاوس فقط در iOS قابل دسترس است و اجازه می دهد هر عضو میزبان بحث و گفت وگو باشد، اعضای دیگر را برای مصاحبه دعوت یا در گفت وگوهای سایر اعضا شرکت کند و از آنها بخواهد در چت شرکت کنند. کاربران گوشی های اندروید باید چند ماه منتظر بمانند تا نرم افزار این سیستم عامل منتشر شود.

افراد مشهوری مانند اپرا، ایلان ماسک و تیفانی هدیش در کلاب هاوس هستند و به اعضا این فرصت را می دهند تا مستقیماً از آنها سوال کنند.

سایر برنامه های معروف مانند Discord ،LinkedIn ، Spotify و Twitter در حال سرقت پیش فرض اتاق گفت وگوی صوتی کلاب هاوس برای شبکه های خود هستند. اگر صاحب تلفن اندرویدی هستید و می خواهید از کلاب هاوس استفاده کنید، در ادامه اطلاعاتی راجع به زمان ورود رسمی آن به این سیستم عامل ارائه خواهیم داد.

کلاب هاوس چه زمانی برای اندرویدی ها در دسترس است؟

در ژانویه 2021، کلاب هاوس طی پست وبلاگی اعلام کرد که به زودی کار روی برنامه اندروید را آغاز می کند، یعنی هنوز انتقال را آغاز نکرده است.

هنوز مشخص نیست که این نرم افزار چه موقع برای اندروید رسما کار خود را آغاز می کند اما CNBC در اواخر فوریه گزارش داد که کلاب هاوس توسعه دهنده Android Mopewa Ogundipe را استخدام کرده است.

طبق گفته Techcrunch، پاول دیویسون، بنیانگذار کلاب هاوس در یک جلسه هفتگی Townhall در 21 مارس گفت که تیم سر سختانه روی برنامه اندروید کار می کند؛ اما آمادگی آن چند ماه طول می کشد.

این نشان می دهد که کلاب هاوس در اواسط تابستان سال 2021 برای اندروید در دسترس خواهد بود.

یک نکته مهم دیگر این است که چندین برنامه جعلی کلاب هاوس در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد، به علاوه بدافزارهای اندرویدی نیز به عنوان کلاب هاوس به ایجاد برنامه های مخفی شده می پردازند. تا زمانی که کلاب هاوس به طور رسمی درگاه اندروید خود را اعلام نکرده، از هیچ یک از این موارد جعلی استفاده نکنید و روی پیوندهای مشکوک ضربه نزنید زیرا ممکن است آنها تله باشند

گزینه های جایگزین کلاب هاوس برای اندروید

اگر فقط به دنبال اتاق گفت وگوی صوتی با دوستان یا افراد مشهور هستید، سایر برنامه های محبوب اندروید این ویژگی را دارند.

Twitter Spaces اولین مورد از این دست است که به شما اجازه می دهد تا با کاربران توییتر اتاق های گفتگوی صوتی ایجاد کنید و فالورهای خود را به گفت وگو در موضوعات مختلف دعوت کنند. این قابلیت در iOS و Android در دسترس است، اگرچه در حال حاضر فقط کاربران iOS می توانند این فضا را ایجاد کنند و کاربران اندروید فقط می توانند به آنها بپیوندند؛ اما حداقل برای پیوستن به بحث نیازی به دعوتنامه نیست.

گزینه دیگر Discord است، که اتاقهای صوتی جدید خود را از 31 مارس راه اندازی کرد. Discord به همه اجازه می دهد تا در چت صوتی شرکت کنند، اما اکنون سرورهای Community می توانند کانال های Stage ایجاد کنند که در آن فقط اعضای خاص اجازه صحبت دارند و بقیه گوش می دهند.

فیسبوک در حال تبدیل شدن به رقیب کلاب هاوس است. TechCrunch تأیید کرد که LinkedIn در حال ساخت ابزاری برای شبکه صوتی است و Spotify برنامه صوتی را به منظور اجازه دادن به تولید کننده های پادکست تا در زمان واقعی بتوانند با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.

ما نمی دانیم که این رقبای جدید کلاب هاوس چه زمانی وارد میدان می شوند، اما می توانند به کاربران اندروید گزینه های جالب توجهی برای گپ با افراد مشهور یا دیگران، ارائه دهند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی