کد خبر: ۱۵۹۸۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

مشخصات موتوری خودروی GranTurismo ۲۰۲۰ مازراتی

خودروهای GranTurismo و GranCabrio در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد.

مشخصات موتوری خودروی GranTurismo ۲۰۲۰ مازراتی

به گزارش «نبض فناوری»، نسل بعدی مازراتی GranTurismo قرار است در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. عکس‌های جاسوسی جدید نمای جدیدی از خودرو این مارک ایتالیایی را نشان می‌دهند. این خودرو کوپه زیر بدنه آلفارومئو جولیا در حال توسعه است اما مازراتی باید روی عملکرد و ویژگی هایش، تغییرات زیادی را ایجاد کند.

شباهت خودروی جدید مازراتی و آلفارومئو جولیا

مهندسان مازراتی برای ایجاد سازگاری با تغییرات در نظر گرفته شده برای GranTurismo، باید تغییرات بزرگی روی جولیا انجام دهد. البته تغییراتی جزئی در طراحی این دو خودرو وجود دارد. مثلا گلگیر‌ها پهن‌تر هستند و طول جلوی خودروی جدید مازراتی بیشتر از جولیا به نظر می‌رسد. البته تغییرات در قسمت عقب جزئی‌تر است.

گفته می‌شود قدرت GranTurismo ۲۰۲۰ از طریق Nettuno ۶ سیلندر جدید مازراتی تامین می‌شود. درباره جزئیات بیشتر می‌توان گفت که این موتور ۳.۰ لیتری ، ۶ سیلندر و توئین توربو است که می‌تواند ۶۲۱ اسب بخار (۴۶۳ کیلووات) و ۵۳۸ پوند فوت (۷۲۹ نیوتن متر) نیرو تولید کند.

مشخصات موتوری خودروی GranTurismo ۲۰۲۰ مازراتی

مازراتی همچنین GranTurismo را با پیشرانه الکتریکی Folgore خود ارائه خواهد داد. این پیکربندی یک موتور الکتریکی را در جلو و دو موتور را، در عقب قرار می‌دهد. این سیستم ۸۰۰ ولت کار می‌کند و مارک ایتالیایی افتخار می‌کند که در اینجا از فناوری نسل جدید اینورتر‌ها با اجزای کاربید سیلیکون (SiC) استفاده می‌کند. همچنین این پیشرانه می‌تواند تا ۳۰۰ کیلووات شارژ مجدد شود.

همچنین مازراتی در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که خودروی GranTurismo جدید در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد، اما برنامه محصول تشخیص داد که در سال ۲۰۲۲ به فروش برسد. این نشان می‌دهد که تا قبل از پایان امسال یک نمایش معرفی برتر را از این خودرو خواهیم دید.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: مازراتی GranTurismo
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی