کد خبر: ۱۵۹۹۷
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

آمادگی لپ تاپ Surface ۴ مایکروسافت برای عرضه

برخی از منابع آگاه خبر از آماده عرضه بودن لپتاپ Surface Laptop ۴ مایکروسافت خبر می‌دهند.

به گزارش« نبض فناوری» شایعه‌ای از طرف یک فعال حوزه فناوری در توئیتر منتشر شده است که می‌گوید لپتاپ Surface ۴ شرکت مایکروسافت آماده عرضه است. به نظر می‌رسد این نشانه روشنی باشد که انتظار می‌رود با پیکربندی AMD یا اینتل، سرفیس لپتاپ ۴ مایکروسافت به زودی روانه بازار شود. البته شایعات زیادی از اواخر سال گذشته، زمانی که اولین عکس‌های این دستگاه منتشر شد، وجود دارد.

اطلاعات فاش شده بعدی حاکی از آن بود که مایکروسافت می‌تواند برای پردازنده سرفیس جدید، گزینه‌های AMD یا Intel را در هر دو نسخه بزرگتر و کوچکتر Surface Laptop نسل بعدی ارائه دهد. این امر با طرح لپ تاپ Surface ۳ متفاوت است، جایی که پردازنده AMD Ryzen فقط در مدل بزرگتر (۱۵ اینچی) استفاده شد و نسخه ۱۳.۵ اینچی، دارای پردازنده اینتل بود.

باید منتظر ماند تا تکلیف این مسئله مشخص شود، اما همه شواهد به طور قطعی به استفاده از پردازنده‌های AMD و Intel اشاره دارد. آخرین شایعه هم این است که تراشه‌های Tiger Lake را در سمت Intel مشاهده خواهیم کرد،

 اما تراشه AMD ممکن است یک Ryzen ۴۰۰۰ باشد.

لپتاپ Surface Laptop ۴ مایکروسافت

قدرتمندترین مدل سرفیس لپتاپ 4 کدام است؟

حداکثر RAM سرفیس ۴، ۳۲ گیگابایت خواهد بود. اما به نظر می‌رسد اگر تا این حد حافظه می‌خواهید، باید مدل اینتل را تهیه کنید، چون پیکربندی AMD فقط تا ۱۶ گیگابایت افزایش می‌یابد. حداکثر فضای ذخیره سازی این دستگاه‌ها هم به ۱ ترابایت می‌رسد. البته باز هم به نظر می‌رسد فقط مدل‌های اینتل فضای ذخیره سازی بیشتری را ارائه می‌دهند. لپ تاپ‌های AMD حداکثر ۵۱۲ گیگابایت فضا خواهند داشت.

همه مدل‌ها نسبت تصویر ۳ به ۲ (۳:۲) دارند. نسبت تصویر ۳:۲ از چند سال قبل یکی از پای ثابت‌های محصولات اصلی Microsoft's Surface مایکروسافت سرفیس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی