کد خبر: ۱۶۰۴۴
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۰

برگزاری رویداد Google I / O 2021 به صورت مجازی

شرکت گوگل به دلیل شیوع ویروس کرونا رویداد I / O 2021 خود را به صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

برگزاری رویداد Google I / O 2021 به صورت مجازی

به گزارش «نبض فناوری»، پاندمی ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ بیشتر رویداد‌های حضوری در سراسر جهان را لغو کرده، به طوری که شرکت Google قصد داشت کنفرانس توسعه دهندگان I / O خود را به طور کامل لغو کند. اما خوشبختانه امسال این رویداد را در صحنه خواهیم دید و تفاوتش با سال‌های قبل این است در یک صحنه مجازی خواهد بود و همه افراد می‌توانند در آن شرکت کنند. این رویداد از ۱۸ تا ۲۰ مه برگزار خواهد شد؛ که برای ثبت نام از هم اکنون فرصت دارید در این رویداد شرکت کنید.

رویداد Google I / O ۲۰۲۱ سخنرانی‌های اصلی و کارگاه‌های آموزشی با موضوع "اخبار شرکت و محصولات" را برگزار می‌کند. کاربران باید در جلسات پرسش و پاسخ با راهنمایی مربیان ثبت نام کنند و رویداد‌های AMA با "کارشناسان محصولات Google" برگزار می‌شود. همچنین در سایتی دیگر با نام Meetups برگزار خواهد شد، جایی که شرکت کنندگان می‌توانند با یکدیگر در "تالار‌های گفتگوی تسهیل شده" چت کنند. احتمالا شرکت گوگل در این رویداد از محصولات نرم افزاری و سخت افزاری جدید خود رونمایی کند.

برگزاری رویداد Google I / O 2021 به صورت مجازی

همه می‌توانند به سیستم وارد شوند و از Google در مورد موضوعات برگزیده سوال خواهد بپرسند، علاوه بر این اگر رویداد در گوشه‌ای از صفحه کاربر قرار بگیرد، رویداد می‌تواند اعلان‌های سفارشی را برای کاربر ارسال کند. یک پازل با کارت پانچ نیز وجود دارد و با راهنما‌یی‌هایی که برای حل آن وجود دارد، کاربران می‌توانند در طول مراسم آن را حل کنند. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر در این مراسم باید تا زمان برگزاری آن صبر کرد.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: گوگل ویروس کرونا
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی