کد خبر: ۱۶۰۷۲
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰
در گفت‌وگو با نبض فناوری مطرح شد؛

بهره گیری از نظرات کارشناسان در عرصه بانکداری هوشمند

کارشناس بانکی گفت: امروزه بانک‌های کشور در عرصه نوین بانکی ورود پیدا کردند تا از این طریق علاوه بر جذب مشتریان گرهی از مشکلات بانکی را باز کند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»، امروزه تکنولوژی و فناوری نوین در زندگی روزمره افراد نقش کلیدی را ایفا می‌کند و کمتر کسی است که با این فناوری‌ها آشنا نباشد. در همین راستا صنعت بانکداری کشور از این قافله عقب نمانده و توانسته با ورود به عرصه ارائه خدمات نوین بانکی دیجیتال و هوشمند گرهی از مشکلات بانکی را برطرف سازد.

با توجه به شرایط فعلی کرونایی حاکم در کشور امروزه تمامی خدمات به صورت دیجیتال و الکترونیک به مشتریان ارائه می‌شود برای اینکه مردم را به این سمت و سو هدایت کنیم نیاز به ابتکار و فناوری نوین است تا با ایجاد اعتماد مشتریان زیادی را جذب کرد.

در همین راستا گفت‌وگویی را با سیامک فرامرزی کارشناس مسائل بانکی ترتیب دادیم که در ادامه می‌آید:
فرامرزی گفت: امروزه بانک‌های کشور در عرصه نوین بانکی ورود پیدا کردند تا از این طریق علاوه بر جذب مشتریان گرهی از مشکلات بانکی را باز کنند.

وی با اشاره به اینکه مقدمات اجرایی بانکداری دیجیتال در کشور فراهم شده است، تصریح کرد: در حال حاضر به حوزه بانکداری دیجیتال ورود کردیم؛ ولی برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده در عرصه بانکداری هوشمند فاصله داریم؛ بنابراین برای تحقق بانکداری دیجیتال باید از نظرات مختلف کارشناسان خبره و مسئولان بانکی بهره جست.

فرامرزی گفت: بانکداری دیجیتال یا هوشمند را در دو نوع می‌توان پذیرفت یا باید کپی برداری کرد یا بومی سازی. هر کدام از این‌ها نیاز به زمان دارد به نظرم حداکثر تا ظرف سه سال آینده بانکداری هوشمند در کشور به طور کامل عملیاتی خواهد شد.

 

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی