کد خبر: ۱۶۰۹۸
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۳

سامانه آنلاین ارائه خدمات حقوقی راه‌اندازی شد

یک شرکت خلاق موفق شد تا با ایجاد سامانه آنلاین خدمات حقوقی، بیش از 50 هزار خدمت حقوقی مجزا ارائه کند.

به گزارش «نبض فناوری» رضا تقی زاده دولت آبادی مدیرعامل شرکت خلاق آینده سازان هوشمند دادسان، گفت: این سامانه به عنوان واسط بین مردم و وکلاء، ارتباط برقرار می‌کند. افرادی که نیازمند مشاور‌های حقوقی در زمینه‌های مختلف مانند عقد قرارداد و دیگر خدمات حقوقی هستند، می‌توانند با استفاده از این سامانه وکیل مورد نظر خود را پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت خلاق آینده سازان هوشمند دادسان، در ادامه افزود: متقاضیان می‌توانند وکلای مختلف را از جنبه‌های مختلف در این سامانه با یکدیگر مقایسه کنند. برای مثال هزینه ا وکلا را با یکدیگر مقایسه یا تجربیات آن‌ها را بررسی کنند و در نهایت برای انتخاب مناسب‌ترین وکیل اقدام شود.

این فعال دانش‌بنیان ضمن ارائه توضیحات بیشتر در مورد ویژگی‌های این سامانه، گفت: در پایان از کاربران نظرسنجی صورت می‌گیرد و هر کاربر می‌تواند نظر خود را در مورد خدمات هر وکیل، اعلام کند. دیگر کاربران می‌توانند بر اساس این نظرسنجی‌ها، تصمیم بگیرند که کدام وکیل را انتخاب کنند. به دلیل این نظرسنجی، وکلا نیز تلاش می‌‍کنند تا خدمات با کیفیت‌تری ارائه کنند.

تقی زاده دولت آبادی، با تاکید بر عقد قرارداد با وکلای برتر، افزود: استفاده از این سامانه، باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود. دیگر لازم نیست، مردم به صورت حضوری به دفاتر متعدد وکلا مراجعه کند تا بلکه بتواند، بهترین وکیل را انتخاب کند. در این سامانه همچنین امکان گزینش تخصصی وکلا وجود دارد و مثلاً وکلای که در حوزه وکالت مالی تخصص دارند، مشخص هستند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۵۰۰ وکیل پایه یک، در سراسر کشور، با این سامانه همکاری می‌کنند. همچنین بیش از ۵۰ هزار خدمت مختلف تسط این سامانه، به کاربران ارائه شده است و تعداد متقاضیان استفاده از خدمات این اپلیکیشن، با یک شیب قابل قبول در حال افزایش است. همه‌گیری کرونا نیز باعث شد تا مردم نسبت به استفاده از خدمات حقوقی آنلاین، اقبال بیشتری داشته باشند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی