کد خبر: ۱۶۲۳۱
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۵

قیمت انواع گوشی‌های نوکیا در بازار ایران فروردین ۱۴۰۰

در این گزارش قیمت انواع گوشی نوکیا، قیمت گوشی نوکیا ساده و هوشمند در بازار ایران را مشاهده می‌کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت نوکیا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در جهان شناخته می‌شود. نوکیا میان سال‌های 2003 تا 2010 روزهای طلایی را پشت‌سر گذاشت و بیش از 90 درصد بازار تلفن همراه در جهان را در اختیار داشت.

پس از معرفی آیفون و iOS و ظهور تلفن‌های همراه هوشمند، نوکیا به استفاده از اندروید روی نیاورد و با استفاده از سیستم عامل سیمبین و در ادامه ویندوز فون، به مرور طرفداران خود را از دست داد و چند سالی از عرصه رقابت در بازار تلفن همراه دور ماند.

حال پس از گذشت چندسال، نوکیا با تولید تلفن‌های هوشمند با کیفیت و اندروید مجددا به بازار رقابت بازگشته و توانسته بخشی از فروش بازار جهانی را پس بگیرد. البته حالا نوکیا برای دردست گرفتن بازار میان‌رده باید با شیائومی، هوآوی، این دو شرکت چینی طی چند سال گذشته سونی، ال‌جی و اچ‌تی‌سی را محو کردند و رقبای سرسختی برای نوکیا محسوب می‌شوند.

البته نوکیا همچنان گوشی‌های ساده دکمه‌ای نیز تولید می‌کند و این مدل‌ها در بازار ایران طرفداران زیادی دارند. محصولات جدید نوکیا برای رقابت با مدل‌های چینی باید از نظر کیفیت، دوام و قیمت، شاخص باشند. در حال حاضر قیمت گوشی نوکیا در بازار تاحدودی به گوشی‌های ارزان قیمت چینی نزدیک است، البته بهتر است نوکیا قیمت‌ گوشی خود را پایین بیاورد تا از نظر صرفه اقتصادی قابل رقابت با شیائومی و هوآوی باشد.

همانطور که گفته شد گوشی‌های کلاسیک نوکیا نیز بسیار خریدار دارند، قیمت گوشی ساده نوکیا از حدود 400 هزار تومان تا یک میلیون و 200 هزار تومان است. دو مدل نوکیا 105 و نوکیا 216 از بهترین گوشی‌های ساده نوکیا بودند که به ترتیب قیمت گوشی ساده نوکیا 105 حدود 420 هزار تومان و قیمت گوشی ساده نوکیا 215 حدود 800 هزار تومان است.

در میان گوشی‌های میان‌رده این شرکت نیز نوکیا 5.3 و نوکیا 7.2 پرفروش هستند که قیمت گوشی نوکیا 5.3 حدود 5 میلیون تومان و قیمت گوشی نوکیا 7.2 حدود 7 میلیون و 200 هزار تومان است.

لیست قیمت گوشی‌ نوکیا

قیمت انواع گوشی‌های نوکیا در بازار ایران فروردین ۱۴۰۰

منبع/ آی‌تی‌رسان 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی