کد خبر: ۱۶۲۷۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۰

اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی جامپ تائیدیه Bluetooth SIG را دریافت کرد

سامسونگ در اواسط ماه ژانویه امسال از اسمارت‌فون گلکسی A32 5G رونمایی کرد. این هندست نخستین بار در کشور آلمان به‌طور رسمی معرفی شد. حدودا 1.5 ماه بعد و در اوایل ماه مارس ورژن 4G این اسمارت‌فون در هندوستان رونمایی شد. اکنون ورژن دیگری از این هندست موفق به دریافت تائیدیه Bluetooth SIG شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، به گفته یک شخص خبرچین با نام Simranpal Singh مدل جدید سامسونگ گلکسی A32 با شماره مدل SM-A326K موفق به دریافت تائیدیه Bluetooth SIG شده است. بر اساس اطلاعات فهرست این دستگاه تحت‌عنوان گلکسی جامپ به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. بدین‌ترتیب این اسمارت‌فون پس از گلکسی کوانتوم 2 دومین هندست سال 2021 سامسونگ با برندی متفاوت نسبت به اسامی معمول دستگاه‌های گلکسی به‌شمار می‌رود. گلکسی جامپ دقیقا همانند گلکسی کوانتوم 2 احتمالا توسط یک شرکت مخابراتی خاص در منطقه‌ای منحصربه‌فرد عرضه خواهد شد.

با توجه به شماره مدل دستگاه به‌نظر می‌رسد که گلکسی جامپ احتمالا ورژن ری‌برند شده گلکسی A32 5G و نه ورژن 4G این هندست به‌شمار خواهد رفت. از این‌رو انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون با ویژگی‌هایی نظیر نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس، تراشه Dimensity 720 ساخت شرکت مدیاتک، پیکره‌بندی دوربین چهارگانه شامل دوربین عریض 48 مگاپیکسلی، حسگر فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه گوشی، رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی روانه بازار شود.

متاسفانه به زمان‌بندی عرضه و بازارهای هدف این هندست هیچ اشاره‌ای نشده است؛ اما انتظار می‌رود که طی روزهای آینده و پیش از معرفی رسمی این هندست جزئیات بیش‌تری پیرامون آن منتشر شود.

اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی جامپ تائیدیه Bluetooth SIG را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی A32 5G

 

 

منبع/ آی‌تی‌رسان 

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی