کد خبر: ۱۶۲۹۶
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۲
مدیرعامل آسیاتک در گفت‌وگو با نبض فناوری مطرح کرد؛

راه‌اندازی ۲ دیتاسنتر به ظرفیت ۳۲۰ رک در تهران توسط آسیاتک/ مسئولان مانع‌زدایی را در اولویت خود قرار دهند

مدیرعامل آسیاتک از افتتاح۲ دیتاسنتر به ظرفیت ۳۲۰ رک در تهران خبر داد و گفت: اگر مسئولان کشور مانع‌زادیی شعار سال ۱۴۰۰ را در اولویت خود قرار دهند به طور حتم مسیر توسعه فراهم خواهد شد

محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل آسیاتک در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» درباره فعالیت این شرکت اظهار کرد: آسیاتک خدمات ارتباطی، دسترسی ADSL، وایرلس، خدمات دیتاسنتر، انواع زیرشاخه‌های خدمات دیتاسنتر و خدمات تلفن ثابت و پیامک را به مشتریان ارائه می‌دهد. می‌توان گفت خدمات تلفن ثابت و پیامک آخرین سرویس‌های آسیاتک است که به تازگی اضافه شده است.

وی تصریح کرد: شرکت آسیاتک برپایه یکسری استاندارد‌ها برنامه ریزی‌هایی را در اولویت کاری خود قرار داده تا براساس این استاندارد‌ها خدمات بهتری را ارائه دهد. همچنین از طریق فرایند‌ها و روابطی که با مشتریان خود دارد سعی می‌کند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در تمام حوزه‌های کلیدی به مشتریان ارائه دهد.

یوسفی‌زاده با بیان اینکه خدمات ما برپایه شبکه ملی اطلاعات ارائه می‌شود، گفت: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات کار یک شبه نیست که تمام بخش‌های آن همزمان راه‌اندازی شود؛ بلکه نیاز به انسجام ارگان‌های مرتبط دارد که با همفکری همدیگر بتوانند این شبکه را راه‌اندازی کنند. خدمات آسیاتک بیشتر به حوزه زیرساختی برمی‌گردد، بنابراین شبکه ملی اطلاعات در حوزه زیرساخت‌ها تکمیل و در حال توسعه است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی تأکید کرد: شرکت آسیاتک به تمام نقاط کشور خدمات نوینی را در بخش‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌دهد.

مدیرعامل آسیاتک از افتتاح ۲ دیتاسنتر به ظرفیت ۳۲۰ رک در تهران خبر داد و گفت: اگر مسئولان کشور مانع‌زادیی شعار سال ۱۴۰۰ را در اولویت خود قرار دهند به طور حتم مسیر توسعه فراهم خواهد شد؛ چرا که امروزه مسائل و موانعی با وزارت ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات، شهرداری و شرکت مخابرات وجود دارد که باید این موانع برداشته شود.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی