کد خبر: ۱۶۲۹۸
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

همکاری ۳ جانبه برای دستیابی به دانش فنی و خط تولید واکسن کرونا

شرکت داروسازی اسوه با همکاری مشترک با یکی از شتابدهنده های حوزه زیست فناوری و حمایت مالی یکی از بانک‌ها اقدام به راه اندازی خط ویال تزریقی واکسن کووید ۱۹کرد.

به گزارش« نبض فناوری» بخشایش، مدیر عامل شرکت داروسازی اسوه در مراسم افتتاح خط ویال تزریقی واکسن کووید ۱۹ با اشاره به سابقه تولید دارو در این شرکت، گفت: بر اساس این تجارب با شیوع کرونا در کشور وارد تولید واکسن کرونا شدیم.

وی با اشاره به همکاری های این شرکت در تولید واکسن کرونا، اظهار کرد: در این همکاری مشترک با یکی از شتابدهنده های حوزه زیست فناوری امروز خط تولید انبوه واکسن کووید ۱۹ با عنوان "اسوید ۱۹" با ظرفیت ساعتی ۶ هزار عدد ویال راه اندازی خواهد شد.

بخشایش با تاکید بر اینکه این میزان ظرفیت در سال ۲۰ میلیون عدد ویال خواهد شد، ادامه داد: برای راه اندازی این خط تولید دستگاه‌های مورد نیاز نصب شده است.

مدیر عامل شرکت داروسازی اسوه با بیان اینکه این اقدام با سرمایه گذاری بانک ملی اجرایی شده است، یادآور شد: تاکنون برای راه اندازی این خط تولید ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

شرکت داروسازی اسوه با همکاری یکی از شتابدهنده‌های زیست فناوری خط ویال تزریقی واکسن کووید ۱۹ را با عنوان "اسوید ۱۹" راه اندازی کرد. این واکسن بر اساس پلتفرم ویروس کشته شده تولید شده است.

دانش فنی این واکسن در شتابدهنده زیست فناوری تولید شد و قرار است خط تولید آن در شرکت داروسازی اسوه با حمایت مالی بانک ملی راه اندازی شود.

این واکسن در فاز نهایی حیوانی است و با پایان آن و مجوز سازمان غذا و دارو وارد فاز انسانی خواهد شد.

 

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی