کد خبر: ۱۶۳۴۹
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۵

آمریکا برای افزایش تزریق واکسن کرونا به شرکت‌های فناوری متوسل شد

دولت بایدن برای قانع کردن مردم آمریکا به واکسن زدن پیکاری تبلیغاتی به راه انداخته و برای پیشبرد آن به شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک، توئیتر و اسنپ چت متوسل شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، ورج اعلام کرد، کاخ سفید پیش از این تاریخ اول ماه می را برای تمامی ایالت‌های آمریکا به منظور فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای تزریق واکسن به تمامی افراد بزرگسال مشخص کرده بود، اما حالا این تاریخ را به ۱۹ ماه آوریل تغییر داده است.

دولت آمریکا امیدوار است با افزایش موارد واکسیناسیون، میزان ابتلاء به کرونا در این کشور کاهش یابد. از همین رو کلیپ‌های تبلیغاتی برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی آماده شده و برخی شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توئیتر پیام‌هایی برای کاربران خود ارسال می‌کنند تا به آنها اطلاع دهند شرایط واکسن زدن را دارند و باید برای این کار اقدام کنند.

کامالا هریس معاون اول بایدن نیز شخصاً در این پیکار تبلیغاتی شرکت کرده و در شبکه‌های اجتماعی در این زمینه اظهارنظر می‌کند.

تا به حال تقریباً نیمی از جمعیت آمریکا دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، اما مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا بیم دارد که انتشار اخباری در مورد عوارض تزریق واکسن جانسون و جانسون موجب شود علاقمندی به تزریق واکسن در این کشور کاهش یابد و مردم از ترس چنین مشکلاتی دیگر واکسن تزریق نکنند.

تا به حال ۶ مورد شکل گیری لخته خون در بدن تزریق کنندگان واکسن جانسون و جانسون گزارش شده است.

گفتنی است برخی شبکه‌های اجتماعی آمریکایی مانند اسنپ چت، فیس‌بوک، توئیتر و غیره همکاری با کاخ سفید برای تبلیغات به نفع تزریق واکسن کرونا را تأیید کرده‌اند.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی