کد خبر: ۱۶۴۳۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

از ویژگی جدید گوگل فوتو باخبر باشید

گوگل فوتو در نهایت به شما امکان می دهد وقتی آفلاین هستید عکس و فیلم را به آلبومی اضافه کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، حتی با اینکه فضای ذخیره سازی گوگل فوتو دیگر رایگان نخواهد بود اما وقتی می خواهید کتابخانه رسانه ای شخصی تقریباً خودکار داشته باشید، این سرویس همچنان در میان بهترین گزینه ها است.

هنگامی که بخواهید قبل از بارگذاری پرونده های خود، سازماندهی را انجام دهیدبه مشکل بر می خورید درحالیکه قبلاً می توانستید عکس ها و فیلم ها را هنگام بارگذاری به آلبوم اضافه کنید. خوشبختانه ، این امکان تغییر کرده و اکنون حتی در حالت آفلاین می توانید به آلبوم ها محتوا اضافه کنید.

افزودن عکس و فیلم بدون پشتیبان گیری از پرونده ها برای آلبوم های موجود و جدید عمل می کند. بسته به تنظیمات برگزیده صرفه جویی در داده ها، تغییراتی که ایجاد کرده اید به محض اینکه دوباره آنلاین شوید دوباره با سرورهای گوگل همگام سازی می شود. روند کار به راحتی و مانند اینکه آنلاین باشید انجام می شود. شما به سادگی محتوا را انتخاب و آن را به آلبوم اضافه می کنید.

به نظر می رسد که این تغییر در اکثر نسخه های اخیر Photos از قبل فعال بوده است. اگر در حالت آفلاین هنوز قادر به افزودن عکس و فیلم به آلبوم نیستید، باید منتظر سوئیچ  ازسمت سرور باشید. همچنین می توانید آخرین نسخه Photos را از Play Store یا APK Mirror بارگیری کنید.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی