کد خبر: ۱۶۶۷۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰
تشریح جزئیات نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

ارائه تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی به ۵ تیم برگزیده در رویداد اینوتکس ۲۰۲۱/ استقرار بیش از ۴۰۰ استارتاپ

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ با بیان اینکه در کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس سال گذشته به سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد تومانی در ۱۱ استارتاپ رسیدیم، گفت: امسال نیز بانک توسعه تعاون همکاری بسیار خوبی کرده است به طوری که به ۵ تیم برگزیده نمایشگاه تسهیلات بلندمدت ۳۰۰ میلیون تومانی ارائه خواهد داد.

سجاد عباس فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱، در گفت‌گو با خبرنگار «نبض فناوری» گفت: این نمایشگاه با سه هدف اصلی توسعه سرمایه‌گذاری، افزایش مشارکت و همکاری‌های BTOB بین اجزای زیست بوم و شبکه سازی برگزار خواهد. با توجه به شرایط کرونا سال گذشته این رویداد را به صورت آنلاین برگزار کردیم؛ اما امسال با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌ها در محدوده نوآوری پارک فناوری پردیس نمایشگاه در فضای باز در روز‌های ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه سالجاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در کنار بخش حضوری بخش مجازی رویداد اینوتکس به قوت خود پابرجاست و پیش بینی می‌شود که روزانه با توجه به فضای باز نزدیک ۲ هزار نفر بازدید کننده داشته باشیم تا به امروز با استقبال خوبی مواجه شدیم. در نمایشگاه اینوتکس شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوری و استارتاپ‌های بزرگ حضور دارند.

فشمی با بیان اینکه اینوتکس ۲۰۲۱ با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» و با حضور اعضای فعال در اکوسیستم کارآفرینی ایران و صاحبان تکنولوژی و فناوری برگزار خواهد شد، افزود: حدود ۴۰۰ شرکت استارتاپی و دانش‌بنیان و فناوری به صورت حضوری و مجازی غرفه دار نمایشگاه هستند. دسته فعالیت این شرکت‌ها هم می‌تواند گستره وسیعی داشته باشد و اینطور نیست که صرفا شرکت‌های فعال در چند بخش حضور داشته باشند. به عنوان مثال آپارات، دیجی کالا، مراکز نوآوری بانک‌ها، شتابدهنده و پارک‌های فناوری سایر استان‌ها در این رویداد حضور دارند.

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ از برگزاری پایون کارآفرینان ایرانی مقیم خارج از کشور، خبر داد و گفت: غیر از این نمایشگاه رویداد جانبی نیز داریم که دو استیج با موضوع اقتصادی در حوزه کسب وکار، رهبری و مدیریت کسب وکار برگزار خواهد شد. همچنین به صورت تخصصی پنج حوزه اینترنت اشیاء، رایانش ابری، دیتا، هوش مصنوعی و ظهور ایربیک به صورت کلی به تبادل و بحث گذاشته خواهد شد. رقابت استارتاپی و کافه سرمایه داریم.

فشمی همچنین از انعقاد دو قرارداد و تفاهم‌نامه بزرگ در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: هم اکنون در مراحل ارزیابی این تفاهم‌نامه‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: در کافه سرمایه سال گذشته به سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد تومانی در ۱۱ استارتاپ رسیدیم و امسال هم بانک توسعه تعاون بسیار همکاری کرده است به طوری که به ۵ تیم برگزیده نمایشگاه تسهیلات بلندمدت ۳۰۰ میلیون تومانی اعطا خواهد شد. همچنین در سال گذشته در بخش استیج از ۱۱۱ سخنران حدود ۳۰ درصد آن‌ها از خارج به صورت آنلاین حضور داشتند. امسال با توجه به زیرساخت رویداد در کنار بخش مجازی و حضوری را خواهیم داشت.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی