کد خبر: ۱۶۷۱۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

عرضه Galaxy S22 Ultra با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

شایعه شده که گوشی Galaxy S22 Ultra سامسونگ از یک دوربین 200 مگاپیکسلی بهره می برد.

عرضه Galaxy S22 Ultra با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از فون آرنا، انتظار می رود سامسونگ یک دوربین 200 مگاپیکسلی را به بازار عرضه کند و گوشی Galaxy S22 Ultra اولین دستگاهی باشد که از آن بهره می برد.

یک تیزر تبلیغاتی نشان می دهد که به زودی از یک سنسور 200 مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند رونمایی می شود. البته همانطور که در مورد اولین سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ اتفاق افتاد، پیش بینی می شود شیائومی پیش از سامسونگ یک گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی را روانه بازار کند.

عرضه Galaxy S22 Ultra با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

در ماه فوریه ، سامسونگ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 را معرفی کرد که دارای پیکسل هایی به اندازه 1.4 میکرومتر است. سامسونگ برای جمع آوری نور بیشتر در محیط های کم نور از فناوری pixel binning استفاده می کند.

همکاری سامسونگ و الیمپوس برای تولید دوربین

شایعه شده است که سنسور 200 مگاپیکسلی Galaxy S22 Ultra اندازه اش 0.64 میکرومتر است. قبلا گزارشی گفته بود که این شرکت در حال بررسی مجدد استراتژی دوربین خود است. دوربین 108MP HM3 گوشی Galaxy S21 Ultra نسبت به نسل گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و همین امر آن را به یکی از بهترین تلفن های هوشمند برای عکاسی تبدیل کرده است.

همچنین به نظر می رسد که Galaxy S22 با سنسورهای شرکت الیمپوس ارائه خواهد شد. البته گفته می شود که سامسونگ اخیراً با شرکت دوربین ژاپنی همکاری کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی