کد خبر: ۱۶۷۹۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۰
گوگل لوگوی خود را برای سوق دادن افراد به زدن واکسن و ماسک تغییر داد.

به گزارش «نبض فناوری»، تایمز آو ایندیا اعلام کرد، روز شنبه لوگوی گوگل تغییر کرد و طی آن گوگل از مردم خواست که واکسن و ماسک بزنند زیرا همچنان موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در کشور هند و سایر کشورهای جهان در حال افزایش است.

الفبای G" ، "O" ، "O" ، "G به صورتی طراحی شده که نشان دهد شهروندان واکسن زده‌اند و جای چسب زخم بر روی محل واکسینه شده دست آنها است و هیجان زده‌اند. حرف "E" نیز نشان دهنده یک متخصص بهداشت واکسینه شده و حرف "L" نیز نشان دهنده آن است که افراد پس از زدن واکسن دستان خود را بالا می‌برند تا برچسب را نشان دهند. سپس یک حرف "E" خوشحال دیده می‌شود که به همه حروف واکسینه شده شکلک قلب هدیه می‌دهد.

گوگل در یادداشت خود گفت که همه‌گیری همچنان در کشورهای جهان وجود دارد پس با یافتن محل واسیناسیون محلی به جلوگیری از گسترش آن کمک کنید و مراحل پیشگیری را دنبال کنید.

گوگل همچنین منابع خود را در مورد یافتن نزدیک‌ترین محل واکسیناسیون و اینکه مردم می‌توانند چه گام‌هایی را برای جلوگیری از شیوع کووید-۱۹ بردارند، به اشتراک گذاشت.

افراد می‌توانند عبارت "واکسن کووید در نزدیکی من" را در گوگل جستجو کنند تا یک مرکز واکسن محلی پیدا کنند و برای راهنمایی‌های پیشگیری، عبارت "پیشگیری از کووید-۱۹" را جستجو کنند.

منبع/ ایسنا 

ارسال نظرات
دانشگاه امیرکبیر ابر کامپیوتر ساخت "سیمرغ" با رونمایی رییس‌جمهور آغاز به کار می‌کند
نیازمندیها