کد خبر: ۱۶۸۷۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۰

خودروی جدید Nissan Z Proto راهی خیابان ها شد

شرکت نیسان کوپه جدید سری Z خود را برای نمایش مردم به خیابان‌ها فرستاد و علاقه‌مندان به این شرکت و این مدل را شگفت زده کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، موتور ۱  اعلام کرد، بر اساس گزارش‌های قبلی احتمال زیادی وجود دارد که خودروی 370Z نیسان در نمایندگی‌های فروش ایالات متحده موجود نباشد، اما طرفداران خودروهای سری Z می‌دانند که نسل بعدی این خودروی اسپرت نمادین در راه است.

مشخصات و ویژگی‌های خودروی جدید نیسان

در حقیقت، نیسان Z Proto که گفته می‌شود کم و بیش فرم تولید خودروی بعدی سری Z است، برای نمایش به مردم راهی خیابان‌ها شد. این کوپه ورزشی نه تنها در محل پارک اتومبیل و قهوه فروشی محلی در تنسی دیده شده، بلکه در جاده‌های عمومی نیز در حین حرکت شکار دوربین‌های عکاسان شده است.

خودروی جدید Nissan Z Proto راهی خیابان ها شد

همانطور که انتظار می‌رفت، این خودرو رنگ زرد پررنگی دارد و براق و چشم نواز است. این اولین بار نیست که Z Proto در این رنگ دیده می‌شود. این خودرو در سال گذشته در توکیو برای عموم مردم نمایش داده شد. خودروی بعدی سری Z نیز توسط جاسوسان رونمایی شده بود که در ماه مارس پا به خیابان‌ها گذاشت.

خودروی جدید Nissan Z Proto راهی خیابان ها شد

خودروی Z جدید موتور VR30DDTT را که مدت هاست شایعه می‌شود از Q60 Red Sport دریافت خواهد کرد. در مورد گشتاور هیچ خبری نیست، اما گفته شده که این خودرو به موتور ۳.۰ لیتری V6 توئین توربو که قادر به تولید ۴۰۰ اسب بخار قدرت است مجهز شده است. این خودروی کوپه جدید در سراسر جهان با نام Z شناخته می‌شود، به استثنای کشور ژاپن که به عنوان Fairlady Z به بازار عرضه می‌شود. ظاهراً قیمت مدل ۲۰۲۲ خودروی Z نیسان ۳۴ هزار دلار خواهد بود.

گفتنی است که خودروی بعدی سری Z قرار است اواخر سال جاری به بازار عرضه شود و در بهار ۲۰۲۲ وارد نمایشگاه‌ها خواهد شد.

منبع/ باشگاه خبرنگاران 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی