کد خبر: ۱۶۹۵۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

سامسونگ به دنبال عرضه تبلت اقتصادی جدید خود است

اطلاعات منتشر شده در کنسول گوگل پلی نشان از ساخت تبلت Galaxy A7 Lite می‌دهند.

به گزارش« نبض فناوری»، به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت سامسونگ در سال‌های اخیر تمرکز بسیار خاصی را روی طراحی و تولید تبلت‌های خود کرده است و بخش قابل توجهی از سود فروش محصولات این شرکت به فروش تبلت تعلق دارد. به تازگی نیز اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد تبلت جدید شرکت سامسونگ یعنی تبلت  Galaxy A7 Lite گواهینامه‌های لازم خود را کسب کرده و در آخرین فهرست منتشر شده از کنسول Google Play شاهد انتشار برخی اطلاعات این تبلت هستیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از شرکت سامسونگ تبلت Galaxy A7 Lite قرار است در دو نوع سیم کارت خور و WiFi وارد بازار شود. پردازنده استفاده شده در هر دو نوع از نوع Helio P22T خواهد بود و حافظه رام آن نیز 3 گیگابایتی است. بر اساس اطلاعات موجود وضوح صفحه نمایش این تبلت 800 × 1340 است که کیفیتی معمولی دارد و انتظار می‌رود ابعاد صفحه نمایش این تبلت در بازه 8.4 تا 8.7 اینچ باشد.

سامسونگ

باتری و مشخصات ظاهری تبلت Galaxy A7 Lite

گفتنی است که این تبلت دارای یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی است که با شارژر 15 وات شارژ خواهد شد. اندروید استفاده شده در این تبلت نیز 11 بوده و قرار است در دو رنگ سیاه و نقره‌ای وارد بازار شود. همانطور که از نام این تبلت مشخص است، شرکت سامسونگ آن را در دسته بندی میان رده قرار داده و قصد دارد آن‌ را با قیمت پایین روانه بازار کند.

براساس این گزارش، در حال حاضر تاریخ عرضه این تبلت مشخص نشده است اما بر اساس اطلاعات موجود شرکت سامسونگ تا ماه آینده این تبلت را معرفی خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی