کد خبر: ۱۶۹۸۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

قابلیت جدید توئیتر برای تبادلات مالی بین کاربران

ویژگی جدید توئیتر امکان ارسال و دریافت پول مابین کاربران خود را فراهم کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، توئیتر درحال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Tip Jar است. این ویژگی به کاربر امکان این را می‌دهد که از طریق سیستم میکرو وبلاگ نویسی برای حساب‌های مورد علاقه خود پول ارسال کند.

این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد: "این یکی از اولین قدم‌های کاری ما برای مردم است که بتوانند از طریق توئیتر پول ارسال و دریافت کرده و تامین مالی شوند. " کاربران این امکان را خواهند داشت که حساب توئیتری خود را با Tip Jar به درگاه‌های پرداخت Bandcamp، Cash App، Patreon، PayPal یا Venmo متصل کنند. توئیتر نیز هیچ پولی را از مبالغی که به واسطه این ویژگی پرداخت شده باشد دریافت نمی‌کند.

کاربرانی که از توئیتر انگلیسی روی اندروید و iOS استفاده می‌کنند می‌توانند از روز پنجشنبه ارسال پول به واسطه Tip Jar را آغاز کنند. همچنین معرفی این ویژگی در بخش نمایه حساب کاربری نیز ممکن است. این موضوع برای سازندگان، روزنامه نگاران، کارشناسان سازمان‌های غیر انتفاعی است.

قابلیت جدید توئیتر برای تبادلات مالی بین کاربران

چرا توئیتر قابلیت ارسال و دریافت پول برای حساب‌های کاربری را فعال کرد؟

ویژگی جدید به عنوان بخشی از تلاش گسترده این شرکت برای ایجاد ویژگی‌های بیشتر در راستای رشد تعداد کاربران توئیتر به ۳۱۵ میلیون کاربر فعال روزانه تا پایان سال ۲۰۲۳ است. Tip Jar بعد از یک هفته سختی که توئیتر پشت سر گذاشته برای این شبکه اجتماعی فعال شده است، زیرا از ۲۹ آوریل که این شرکت در آمد سه ماهه اول خود را گزارش کرده، سهامش بیش از ۱۷ درصد کاهش یافته است.

منبع/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی