کد خبر: ۱۶۹۹۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۰

سیمرغ به کمک سیستم آموزشی آمد/ طراحی نرم افزار گرافیکی وایت‌برد هوشمند

مدیرعامل شرکت دانش بنیان سایه خورشید بدر، گفت: این شرکت دانش‌بنیان محصولی را به تازگی روانه بازار کرده، تحت عنوان نرم افزار کتاب سیمرغ است که در آن محتوا و منابع آمورشی مورد نیاز دانش آموزان مقاطع اول ابتدایی تا ششم ابتدایی ارائه می‌شود.

سیدهاشم امیری مدیرعامل شرکت دانش بنیان سایه خورشید بدر، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری»، با اشاره به فعالیت این شرکت اظهار کرد: طراحی و تولید تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر فعالیت می‌کنیم و در این راستا چندین اختراع را به ثبت رساندیم. همچنین اکثر فعالیت ما در حوزه تجهیزات آموزشی بوده است.

وی تصریح کرد: با استفاده از پردازش تصویر صفحه لمسی مجازی ایجاد کردیم که کاربرد آن در سیستم آموزشی به عنوان وایت برد‌های لمسی استفاده می‌شود و بابت آن نیز یک نرم افزار طراحی کردیم که مطالب آموزشی مقاطع تحصیلی مختلف به صورت مالتی مدیا آموزش داده می‌شود که بعد نسخه پیشرفته نرم افزار مستقل از سخت افزار‌های پایه‌های اول تا ششم را جداگانه طراحی کردیم که به صورت کتاب تعاملی با برند سیمرغ طراحی کردیم که مجوز‌های لازم را در این زمینه از وزارت آموزش و پرورش دریافت کرده وهم اکنون در بازار موجود است.

امیری افزود: این شرکت دانش‌بنیان نرم افزار کمک آموزشی مقطع ابتدایی را با نام سیمرغ به ثبت رسانده است. نرم افزار سیمرغ ویژه مقطع ابتدایی شامل؛ آموزش صفحه به صفحه کلیه کتاب‌های درسی به همراه تمرین، بخش خودآزمایی به همراه ۲۱۰۰ سوال بدون نیاز به اینترنت، همراه با کارنامه آزمون دیکته گو و آموزش زبان انگلیسی طبق متد‌های جدید یادگیری ویژه مقطع ابتدایی نرم افزار کمک آموزشی سیمرغ، دارای کیفیت عالی آموزش، قیمت مناسب و اعتبارنامه از آموزش و پرورش است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان سایه خورشید بدر، تصریح کرد: این شرکت دانش‌بنیان همچنین سامانه هوشمند آبیاری فضای باز، صفحه لمسی مجازی ارتباط با رایانه، ساعت هوشمند قابل برنامه ریزی تا چهارصد برنامه با دو خروجی فرمان مستقل، کتاب الکترونیکی تمام مقاطع تحصیلی با ویژگی ورق زدن کتاب، نرم افزار گرافیکی وایت برد هوشمند و نرم افزار جامع برد‌های هوشمند آموزشی را طراحی و تولید کرده است.

امیری افزود: محصولی که به تازگی به بازار عرضه کرده، نرم افزار کتاب سیمرغ است که در آن محتوا و منابع آمورشی مورد نیاز دانش آموزان مقاطع اول ابتدایی تا ششم ابتدایی ارائه می‌شود. با تلاش‌های بسیار در این حوزه تاکنون چندین لوحه و تندیس دریافت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در این محصول هدف ما عملکرد بهتر در آزمون‌های دوره‌ای (نیمسال، مستمر، جامع، آزمایشی و نهایی) است. همچنین انواع بانک‌های اطلاعاتی مفید مانند لیست مدارس و بانک نمونه سوال در کنار هزاران صفحه مطالب آموزشی، تفریحی و سرگرمی ویژه دانش آموزان، این وب سایت را به مرجع آموزش آنلاین تبدیل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت دانش بنیان سایه خورشید بدر در سال ۱۳۹۳ به پارک علم و فناوری کرمانشاه وارد شد و از آن زمان تا کنون موفق به تولید چندین محصول در حوزه هوشمند سازی تجهیزات الکترونیک شده است.

امیری تأکید کرد: امروزه مباحث آموزشی بازار مناسبی ندارد در حالیکه تمایل داشتیم که در حوزه آموزشی فعالیت‌ها را ادامه دهیم، اما چون براساس تصمیمات دولتی است فعالیت کردن در این حوزه سخت‌تر است و نمی‌شود به عنوان بازار تجاری روی آن حساب باز کرد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان سایه خورشید بدر، ادامه داد: در حال حاضر در حوزه تجهیزات حفاظتی و امنیتی و هوشمندسازی ساختمان و در حوزه سیستم‌های مدار بسته نیز فعالیت‌هایی را انجام می‌دهیم.

وی افزود: به سمت بازاری خواهیم رفت که دیگر سیاست دولتی در آن چندان دخیل نباشد متاسفانه در حوزه آموزش و تجهیزات آموزشی زیان‌های زیادی در تصمیمات آنی دولت وارد می‌شود با این شرایط بداقتصادی و تلاطم‌ها دیگر سیاست‌گذاری‌ها تولیدکننده را زمین‌گیر می‌کند.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی