کد خبر: ۱۷۰۳۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

چاپ سه بعدی اشکال چوبی+عکس

شرکت چاپ سه بعدی Desktop Metal اکنون از چوب برای چاپ استفاده خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت چاپ سه بعدی Desktop Metal به تازگی از عرضه ابزاری جدید با استفاده از چوب برای چاپ سه بعدی اشیاء خبر داده است. این شرکت که در سال 2019 تاسیس شد، تمرکز خود را روی چاپ سه بعدی برای طراحی داخلی می گذارد. با در نظر گرفتن روشهای چاپ غیر مخرب، آنها از نظر ایمنی یا نگرانی های زیست محیطی بسیار مورد توجه قرار نگرفته اند و تنها یک چشم انداز جذاب برای خرید هستند. این فناوری از سلولز و لگنین، محصولات جانبی صنایع کاغذ و چوب استفاده می کند.

اندرو جفری مدیر عامل فروست با تمجید ازDesktop Metal، اظهار کرد که این شرکت طراحی داخلی معماران، طراحان و تولیدکنندگان را قادر می سازد تا از فناوری طراحی به جلو استفاده کنند تا استفاده از جریان های ضایعات چوب را از فقط یک قطعه تا بیش از یک میلیون قطعه بررسی کنند. جفری گزارش داد كه فروست با ارائه طرح های چوبی پایدار و چاپ سه بعدی برای مشاغل و مصرف کنندگان، محصولات چوبی زیبا و محكم متناسب با صنایع مختلف، از جمله کالاهای خانگی مصرفی، مبلمان و طراحی داخلی را ارائه می دهد.

از هم اکنون ، این شرکت نمونه هایی را برای طراحی به صورت آنلاین ارائه می دهد. لیست محصولات آنها شامل محصولات خانگی مانند کاسه و گلدان های گل و قطعات مبلمان خواهد بود.

چاپ سه بعدی اشکال چوبی+عکس

مدیرعامل Desktop Metals می گوید که بسیاری از انواع پلاستیک ها و پلیمرهای مورد استفاده امروزه را می توان با قطعات چوبی تولید شده و مقرون به صرفه جایگزین کرد. بسیاری از این محصولات حتی می توانند برای فعالیتها و مکانهای پیشرفته مانند وسایل الکترونیکی مصرفی، هواپیمایی، قایق، ابزار، کالاهای خانگی، برای کفپوش و سقف خارجی مورد استفاده قرار گیرند.

پرونده اخیر Desktop Metal گزارش داد كه این شركت همچنین فناوری جدیدی را از شركت چاپ ورق فلز Figur Machine Tools به ارزش 3.5 میلیون دلار به دست آورده است.

چاپ سه بعدی اشکال چوبی+عکس

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی