کد خبر: ۱۷۰۴۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

تفاوت حساب های شخصی، بیزینس و کریتور اینستاگرام چیست؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام در بین کاربران محبوبیت بالایی دارد و افراد زیادی از طریق آن درآمدهای بالا کسب می کنند. اینستاگرام برای بالا بردن رابط کاربری خود سه نوع اکانت را به کاربران پیشنهاد می دهد تا براساس نیاز یکی از آن ها را برگزینند. در ادامه تفاوت موجود بین سه اکانت شخصی، بیزینس و کریتور را بررسی می کنیم.

به گزارش «نبض فناوری»، اینستاگرام دارای سه نوع حساب مختلف شخصی(Personal)، بیزینس(Business) و کریتور(Creator) است. اینکه شما کدام یک را باید استفاده کنید بستگی به نحوه استفاده از اینستاگرام دارد.

حساب شخصی اینستاگرام چیست؟

تفاوت حساب های شخصی، بیزینس و کریتور اینستاگرام چیست؟

حساب شخصی اینستاگرام حساب معمولی است که همه به طور پیش فرض برای همه فعال می شود. اگر شما هم برای خود یک حساب شخصی اینستاگرام ساخته اید و برای تغییر آن کاری انجام نداده اید شما دارای حسابی شخصی هستید.

قبل از اینکه به مزایای حساب های حرفه ای در اینستاگرام بپردازیم باید ذکر شود مزیت بزرگی که در مورد حساب شخصی اینستاگرام وجود دارد امکان خصوصی سازی آن است. بدان معنی که هر دنبال کننده جدید باید از شما تاییدیه دریافت کند و افرادی که در لیست تاییدتان نیستند امکان مشاهده همه عکس ها و پروفایل شما را ندارند.

نوع بیزینس حساب اینستاگرام چیست؟

تفاوت حساب های شخصی، بیزینس و کریتور اینستاگرام چیست؟

حساب بیزینس اینستاگرام یکی از دو نوع حساب حرفه ای است. آنها برای مشاغل در دنیای واقعی مانند آرایشگاه ها و فروشگاه های آنلاین (نه خود افراد) طراحی شده اند.

حساب تجاری در بسیاری از موارد، دقیقاً مانند حساب شخصی است. به این معنی که با استفاده از آن می توانید عکس و استوری منتشر کنید و به طور مستقیم به افراد پیام بفرستید. با این حال،در این اکانت شما به چند ویژگی خاص کسب و کار دسترسی دارید، از جمله:

  • Insights و تجزیه و تحلیل هایی که به شما امکان می دهد از رشد فالورها، تعداد دسترسی ها به موارد اشتراک گذاشته شده و تعداد لایک ها باخبر شوید.
  • پست ها را ارتقا داده تبلیغات را اجرا کنید.
  • پست های خرید مرتبط با یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.
  • به صورت خودکار پست ها را با استفاده از برنامه هایی مانند Later برنامه ریزی کنید
  • صندوق پیام پیام قابل مرتب سازی داشته باشید.
  • دکمه Contact و دسته کسب و کار در نمایه خود داشته باشید.

درحساب کاربری بیزینس اینستاگرام باید برای تبلیغات یا فروش محصولات، حساب خود را به به صفحه فیسبوکتان پیوند دهید، حتی اگر قصد ندارید از فیسبوک در بازاریابی خود استفاده کنید.

حساب کریتور اینستاگرام چیست؟

تفاوت حساب های شخصی، بیزینس و کریتور اینستاگرام چیست؟

حساب های کریتور اینستاگرام نوع دیگری از حساب حرفه ای اینستاگرام است. آنها تقریباً بین حسابهای شخصی و بیزینس قرار می گیرند. این نوع حساب ها برای شخصیت های عمومی، اینفلوئنسرها، YouTubers، سازندگان وبگاه تجارت الکترونیک اتسی و موارد مشابه طراحی شده اند.

با یک حساب کریتور می توانید:

  • اطلاعات آماری پست را مشاهده، صندوق ورودی خود را مرتب کنید، تبلیغات انجام دهید و مانند حساب بیزینس پست های خریدو فروش ایجاد کنید. در این نوع حساب نمی توانید پست ها را برنامه ریزی کنید.
  • جزئیات تماس و دسته کسب و کار خود را در نمایه پنهان کنید تا بیشتر شبیه حساب شخصی باشد.

اگر می خواهید تبلیغات یا ایجاد پست های قابل خرید را مانند حساب بیزینس ایجاد کنید؛ باید حساب کریتور را به صفحه فیسبوک متصل کنید.

کدام حساب اینستاگرام برای شما بهتر است؟

حساب های حرفه ای اینستاگرام برای افرادی طراحی شده که از آن به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی خود استفاده و تبلیغات خود را انجام می دهند تا از این طریق حصولاتشان را بفروشند. شما می توانید با این دید می توانید حساب اینستاگرام فعلی خود را به حساب حرفه ای تغییر دهید.

برای بیشتر افراد حساب شخصی تنها حساب اینستاگرام است که به آن نیاز دارند. اگر فقط 100 یا 200 دنبال کننده داشته باشید، ویژگی تجزیه و تحلیل چیز موجود در حساب حرفه ای چیز زیادی برای شما ندارد. هر زمان که بخواهید امکان تغییر حساب کاربری به حالت خصوصی وجود دارد.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی