کد خبر: ۱۷۰۴۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۰

ورود گوشی‌های جدید سامسونگ در ماه آگوست

شرکت سامسونگ گوشی‌های هوشمند جدید خود را در ماه آگوست سال جاری در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت سامسونگ پس از عرضه ۷۷ میلیون گوشی هوشمند در سه ماه اول سال، به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان شناخته شد. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد در چند ماه آینده محصولات جدید خود که شامل گوشی گلکسی S21 FE، گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 می‌شود را روانه بازار کند.

سال گذشته، گوشی گلکسی S20 FE که به عنوان نسل پیشین گوشی گلکسی S21 FE شناخته می‌شود در ماه اکتبر عرضه شد، در حالی که گوشی گلکسی Z Fold2 و گوشی تاشوی گلکسی Z Flip در ماه سپتامبر در اختیار کاربران قرار گرفت. شرکت سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که در سال جاری گوشی جدیدی از سری گلکسی نوت معرفی نخواهد کرد.

شرکت سامسونگ تا کنون هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی‌های هوشمند آینده را تأیید نکرده است، اما منتقدان تکنولوژی پیش بینی کرده‌اند که گلکسی Z Fold 3 اولین گوشی هوشمند شرکت سامسونگ است که دوربین آن در قسمت پایین صفحه نمایش قرار دارد و از قلم S-Pen نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این به احتمال بسیار زیاد گوشی تاشو گلکسی Z Flip 3 با صفحه نمایش بزرگ‌تر و قیمت کمتر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد گوشی گلکسی S21 FE با قیمت ۶۲۴ دلار به فروش می‌رسد.

منبع/ ایمنا 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی