کد خبر: ۱۷۰۵۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰
در گفت‌وگو با نبض فناوری مطرح شد؛

ایجاد ۳۵۰ میلیارد تومان گردش مالی از سوی بروکرها/حضور ۵۰ بروکر فناور شرکتی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران، با بیان اینکه در سال گذشته ۳۰۴ میلیارد تومان گردش مالی از طرف بروکر‌های شبکه فن بازار ملی ایران ایجاد شده است، گفت: از ابتدای سالجاری نیز حدود ۵۰ میلیارد تومان به گردش مالی اضافه شده است.

محمدصالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری»، با اشاره به برنامه‌های این شبکه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ اظهار کرد: شانزدهمین نشست سراسری فن بازارهمزمان با این نمایشگاه برگزار خواهد شد که در آن بروکر‌های فناور و مدیران دفاتر فن بازار‌های منطقه‌ای و تخصصی حضور دارند. همچنین اشتراک گذاری تجربیات بروکر‌های فناوری، تقدیر از فن بازار‌ها و بروکر‌های فناور و مدیران برتر از عمده برنامه‌های نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ است. این نشست طی دو روز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۵۰ بروکر شرکتی، ۲۵ فن بازار منطقه‌ای و ۳ فن بازار تخصصی حضور دارند، گفت: همچنین بحث مبادلات فناوری، خرید و فروش محصولات دانش‌بنیان فناورانه و سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها و اختراعات و طرح‌های فناورانه یا انتقال دانش و فناوری و یا رفع نیاز فناورانه از طریق اکوسیستم نوآوری به اشتراک گذاشته می‌شود.

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران، ادامه داد: تقدیر از بروکر‌ها و مدیران براساس ارزیابی فعالیت یکساله شرکت‌ها خواهد بود.

وی اضافه کرد: در اینوتکس ۲۰۲۱ یکسری رویداد‌ها از جمله رویداد نیاز در چهار بخش صنعت فولاد، فین تک، تجهیزات پزشکی و حوزه درودگری را برگزار خواهد کرد. بروکر‌ها نه تنها در نمایشگاه بلکه کل روز‌های سال فعال هستند؛ اگر در نمایشگاه همرسانی توسط بروکر‌ها شبکه فن بازار انجام شود در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

خالقی ادامه داد: همچنین از قرارداد‌هایی که به صورت سالانه منعقد می‌شود رونمایی خواهد شد. تا به امروز قرارداد‌های همرسان در سال گذشته با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده است. در سال گذشته ۳۰۴ میلیارد تومان گردش مالی از طرف بروکر‌های شبکه فن بازار ملی ایران ایجاد شد. از ابتدای سال تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان گردش مالی ایجاد شده است که در مجموع حدود ۵۰ میلیارد تومان به گردش مالی سال گذشته اضافه شده است. در همین راستا قرارداد همرسانی بین عرضه کننده و متقاضیان منعقد شده است.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی