کد خبر: ۱۷۱۲۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

چگونه حساب کلاب هاوس خود را پاک کنیم؟

اینطور که به نظر می رسد حذف حساب کاربری در کلاب هاوس کار آسانی نیست در ادامه مراحل انجام اینکار را توضیح می دهیم.

به گزارش «نبض فناوری»، به نظر می رسد حذف داده های شما از کلاب هاوس و لغو حساب تقریباً به اندازه ورود به نسخه بتا دشوار است. سایر سرویس های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام و TikTok به کاربران اجازه می دهند اطلاعات حساب را از تنظیمات برنامه تلفن همراه یا وب سایت های خود حذف کنند اما کلاب هاوس چنین اجازه ای را نمی دهد.

تنها راه برای پاک کردن داده های کلاب هاوس حذف کامل حساب (حداقل در زمان بتا بودن برنامه) است. با این حال، نمی توانید حساب خود را در برنامه حذف کنید. در عوض برای حذف حساب کاربری خود و تمام داده های مرتبط با آن، باید از طریق پشتیبانی کلاب هاوس ایمیل ارسال کنید.

ممکن است فکر کنید این اقدام آسان به نظر می رسد. مطمئناً ارسال ایمیل ساده است. اما بقیه مراحل به همین سادگی نیست و بسیار بیشتر از آنچه شما تصور می کنید طول می کشد.

چگونه حساب کلاب هاوس خود را لغو کنیم

قبل از ارسال درخواست حذف، مطمئن شوید که آدرس ایمیل کلاب هاوس شما تأیید شده است. کلاب هاوس فقط درصورتی که یک درخواست از طریق ایمیل تأیید شده مرتبط با حساب ارسال شود، آن حساب را حذف می کند:

  1. در برنامه کلاب هاوس، روی عکس نمایه خود ضربه بزنید.
  2. روی نماد "@" در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  3. اگر ایمیل شما تأیید نشده است (یا اگر می خواهید آن را به روز کنید)، روی آدرس ایمیل خود ضربه زده و از تایید آن مطمئن شوید و سپس " Verify " را انتخاب کنید.
  4. صندوق ورودی ایمیل خود را بررسی و ایمیل تأیید کلاب هاوس باز کنید.
  5. دستورالعمل های آن را دنبال کنید.

پس از تأیید ایمیل کلاب هاوس خود، با استفاده از فرم ارسال پشتیبانی کلاب هاوس، درخواست حذف را ارسال کنید.

مرحله بعدی صبر کردن است زیرا مدتی طول می کشد تا کلاب هاوس پیگیری کند. هنگامی که درخواست حذف را تأیید کرد، حساب به عنوان "غیرفعال" پرچم گذاری می شود، که پروفایل را از سایر کاربران پنهان می کند و از ورود مجدد شما جلوگیری می کند. با این حال، این به معنای حذف حساب یا داده های شخصی شما نیست.

حساب شما غیر عملیاتی خواهد شد، اما به نظر می رسد که این راهی مطمئن برای تأیید وضعیت فعلی یک حساب حذف شده (اما در واقع حذف نشده) نباشند. اما پس از پایان دوره غیرفعال سازی، حساب کلاب هاوس شما در نهایت لغو می شود و باید داده های شما (از لحاظ تئوری) از سرورهای کلاب هاوس حذف شوند.

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی