کد خبر: ۱۷۱۴۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰

نخستین تصویر باکیفیت از اسمارت‌فون آنر 50 در فضای اینترنت منتشر شد

براساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون آنر 50 احتمالا در ماه ژوئن معرفی خواهد شد. این محصول به منزله یک نقطه عطف برای شرکتی است که اکنون به‌دنبال مطرح نمودن نام خود به‌عنوان یک برند مستقل از هواوی است.

به گزارش «نبض فناوری»، البته استقلال کامل آنر از هواوی به‌صورت یکباره عملی نبوده و کاربران برای مدتی با شنیدن نام آنر به یاد شرکت مادر چینی خواهند افتاد.

جزئیات لو رفته پیرامون طراحی آنر 50 نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون از برخی مولفه‌های هواوی P50 الگوبرداری خواهد کرد. تصویر لو رفته از این هندست در فضای اینترنت چنین نظریه‌ای را تقویت می‌کند.

تصویر باکیفیت آنر 50 در فضای وب منتشر شد

ماژول دوربین بیضی‌شکل روی پنل پشتی گوشی مستقر خواهد شد. این ماژول از ظاهری مشابه نمونه به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون هواوی نوا 8 برخوردار بوده و احتمالا در مدل هواوی P50 نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ماژول دوربین دارای رنگ‌آمیزی نقره‌ای براق بوده و شامل 2 حفره دایروی است که احتمالا از 3 سنسور دوربین میزبانی می‌کنند. سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در بخش فوقانی ماژول مستقر شده و در دایره مشکی‌رنگ زیرین نیز شاهد استقرار یک ماژول پریسکوپی و به احتمال فراوان یک لنز عریض خواهیم بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها آنر 50 با پردازنده اسنپ‌دراگون 888، پنل اولد مجهز به نرخ نوسازی بالا و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در قسمت جلویی روانه بازار خواهد شد. عرضه این هندست پرچم‌دار در بازارهای جهانی کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همچنین بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این اسمارت‌فون نهایتا از نسخه کامل سیستم‌عامل اندروید و سرویس‌های شرکت گوگل بهره‌مند خواهد شد یا خیر.

نخستین تصویر باکیفیت از اسمارت‌فون آنر 50 در فضای اینترنت منتشر شد

اسمارت‌فون آنر پلی 5 با سیستم دوربین چهارگانه احتمالا پیش از پایان ماه مه عرضه خواهد شد

آنر که استقلال خود از غول مخابراتی چینی موسوم به هواوی را رسانه‌ای نموده است؛ اخیرا از یک تیزر رسمی رونمایی کرده است. این تیزر تائید می‌کند که کمپانی در تدارک عرضه اسمارت‌فون میان‌رده آنر پلی 5 با قابلیت اتصال به شبکه موبایلی نسل پنجم است. بعلاوه دستگاه نمایش داده شده در تصویر احتمالا با 2 مدل رنگی مختلف عرضه می‌شود. همچنین این هندست ظاهرا مجهز به نمایشگری با یک ناچ کوچک در قسمت فوقانی بوده و دوربین سلفی منفرد در این قسمت تعبیه می‌شود. نمایشگر دستگاه در واقع یک پنل اولد 6.53 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود.

توان پردازشی آنر پلی 5 از طریق تراشه Dimensity 800U تامین خواهد شد. این تراشه مجهز به 8 هسته پردازشی با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز بوده و از مودم سلولار 5G و شتاب‌دهنده گرافیکی یکپارچه ARM Mali-G57 MC3 میزبانی می‌کند.

نخستین تصویر باکیفیت از اسمارت‌فون آنر 50 در فضای اینترنت منتشر شد

در تیزر تبلیغاتی فوق به وجود سیستم دوربین پشتی چهارگانه اشاره شده است. بر اساس اطلاعات موجود این ماژول مجهز به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی با ساختار اپتیکی عریض، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

باتری قابل شارژ 3800 میلی‌آمپرساعتی هندست از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید 11 به بازار عرضه خواهد شد. رویداد معرفی رسمی آنر پلی 5 در روز 18 مه (28 اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد. در حال حاضر پیرامون قیمت‌گذاری تقریبی این هندست هیچ‌گونه اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
وبگردی