کد خبر: ۱۷۱۶۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰
در گفت‌وگو با نبض فناوری مطرح شد؛

تولید انواع ماشین آلات پخت نان و شیرینی توسط یک دانش‌بنیان/ صادرات محصول به ۴۵ کشور دنیا

مدیر عامل شرکت صنایع پخت مشهد، از طراحی و تولید انواع ماشین آلات پخت نان و شیرینی، کانتینر‌های سیار پخت، خبازخانه صحرایی و سیار، آشپزخانه صحرایی و سیار و سایر تجهیزات پخت در این شرکت خبر داد و گفت: هم اکنون این تجهیزات به به ۴۵ کشور دنیا از قبیل کلیه کشور‌های اتحادیه اروپا، آمریکا، استرالیا و کشور‌های مشترک المنافع صادر می‌شود.

ابوالقاسم اسحق آبادی مدیر عامل شرکت صنایع پخت مشهد، در گفتگو با خبرنگار« نبض فناوری» با اشاره به فعالیت اینکه این شرکت طراح و تولیدکننده انواع ماشین آلات پخت نان و شیرینی، کانتینر‌های سیار پخت، خبازخانه صحرایی و سیار، آشپزخانه صحرایی و سیار و سایر تجهیزات پخت فعالیت می‌کند، اظهار کرد: هدف از تاسیس این مجموعه، تامین نیاز‌های بازار داخلی و نیز حضور در بازار‌های جهانی در زمینه دستگاه‌های پخت نان و شیرینی است.

وی تصریح کرد: این شرکت در زمینه صنعت پخت انواع نان‌های سنتی ایرانی، نان‌های حجیم و نیمه حجیم، انواع شیرینی و انواع کیک دستاور‌های قابل توجهی را ارائه کرده است.

اسحق‌آبادی افزود: با توجه به تنوع محصولات تولیدی این مجموعه دانش بنیان، دستگاه‌های این مجموعه به کلیه استان‌های کشور عرضه می‌شود، علاوه بر تامین نیاز‌های بازار داخل، محصولات تولیدی نیز به ۴۵ کشور دنیا از قبیل کلیه کشور‌های اتحادیه اروپا، آمریکا، استرالیا و کشور‌های مشترک المنافع صادر می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، مصرف سوخت بسیار پایین دستگاه‌ها و همچنین کارایی بالا در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی، امتیاز برتر و مثبت محسوب می‌شود و اینکه قابلیت پخت انواع نان‌های سنتی کشور را دارد که می‌توان از این مهم بعنوان یک مزیت عمده نام برد.

وی ادامه داد: توسعه بازار‌های خارجی همه ساله در اهداف اصلی این شرکت قرار داشته و خواهد داشت، امید است در سال جاری این مهم نیز همانند سال‌های پیش محقق شود و تعداد کشور‌های صادراتی این مجموعه تولیدی به بیش از ۵۰ کشور ثبت گردد.

اسحق‌آبادی درباره شعار سال گفت: حذف موانع پیش روی صادرکنندگان غیرنفتی و تولیدکنندگان داخلی به جهت پررنگ کردن حضور در بازار‌های بین المللی می‌بایست در برنامه‌های هر سال دولت قرار گیرد؛ علاوه بر این بررسی مشکلات و ارائه راه حل‌ها به جهت از بین بردن مشکلات آن‌ها می‌تواند تاثیر مهمی در راستای افزایش تولید و حمایت از شرکت‌های داخلی و صادرکنندگان داشته باشد. بهتر است همه ساله دولت و سازمان‌های ذیربط برنامه‌های اجرایی خود را با نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری هماهنگ کنند تا نتایج مثبت بیشتری را در کشور شاهد باشیم.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وبگردی