کد خبر: ۱۷۱۶۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

چگونه از طریق کلاب هاوس میلیونر شویم؟!

از آنجا که کلاب‌هاوس امکان مکالمه واقعی را فراهم می‌کند، می‌تواند راهی برای کسب و کار باشد به طوریکه این شبکه اجتماعی می‌تواند برای مربیان یا افرادی که محصولات و خدماتی برای فروش دارند، مناسب باشد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» کلاب هاوس برخلاف بسیاری از اپ‌ها به شما این امکان را می‌دهد که روابط و ارتباطات نزدیکتری با کاربران برقرار کنید. سازوکار این شبکه اجتماعی متفاوت از بقیه اپلیکیشن‌ها صرفا به صورت شنیداری است. از آنجا که کلاب‌هاوس امکان مکالمه واقعی را فراهم می‌کند، می‌تواند راهی برای کسب و کار باشد به طوریکه این شبکه اجتماعی می‌تواند برای مربیان یا افرادی که محصولات و خدماتی برای فروش دارند، مناسب باشد.

همچنین در clubhouse، شما می‌توانید مستقیما با کسانی که در روم گفتگوی صوتی آنلاین شما حضور دارند، تبادل نظر کنید و این مکالمه واقعی موجب می‌شود این اپ برای بیزینس و کسب درآمد مناسب‌تر از دیگر اپلیکیشن‌ها باشد. به همین خاطر، افراد به منظور کسب درآمد به کلاب هاوس روی آورده‌اند.

اگر قصد دارید از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را بکنید، هر چه زودتر اپلیکیشن کلاب هاوس را نصب کنید چرا که ثابت شده افراد پیشرو در کار‌ها معمولا موفقیت بیشتری نسبت به افراد پیرو کسب می‌کنند.
همچنین سعی کنید فالوور‌های خود را افزایش دهید چرا که اولین قدم برای درآمدزایی از clubhouse، بیشتر در دید مردم بودن است. پس از تعداد فالوور‌های خود غافل نشوید.

برای این منظور، می‌توانید از ترفند‌های بالا بردن فالوور کلاب هاوس استفاده کرده و همینطور خواندن مقالات بیو کلاب هاوس و عکس پروفایل کلاب هاوس نیز می‌تواند کمک بزرگی برای شما برای جذب فالوور باشد.

به عنوان اینفلوئنسر در کلاب هاوس درآمد کسب کنید

اگر یک شخصیت معروف در اینستاگرم یا توئیتر هستید و فالوور‌های زیادی دارید، شما می‌توانید با دریافت مبلغی مشخص به تبلیغ صوتی کسب و کار‌ها بپردازید.

اما روش‌های دیگری برای درآمدزایی از کلاب هاوس وجود دارد و شما می‌توانید برای سخنرانی خود بلیط فروشی کنید و یا با تبلیغ سایت خود در روم ها، به طور غیرمستقیم برای خود کسب درآمد از کلاب هاوس را رقم بزنید.

برای درآمدزایی در کلاب هاوس، لزومی ندارد که حتما محصول خود را معرفی کنید. شما می‌توانید با معرفی محصولات دیگران برای آن‌ها بازاریابی کرده و از این طریق، حق کمیسیون دریافت کنید یا این که می‌توانید لینک مخصوص خود را برای محصول مدنظر در بیو قرار داده و هر زمان که کاربران از لینک شما استفاده کنند، شما مبلغی پول دریافت خواهید کرد.

برای این منظور، بهتر است محصولی که از آن استفاده می‌کنید را بررسی کرده و ببینید آیا می‌توان از طریق تبلیغ آن، حق کمیسیون دریافت کرد یا خیر. اگر این امکان وجود داشت، از شرکت محصول مورد نظر یک لینک مخصوص به خود بگیرید و در کلاب هاوس به تبلیغ آن بپردازید.

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس؛ مشارکت تجاری

کسانی که صاحب یک کسب و کار هستند، فرصت‌های زیادی دارند تا با دیگر کارآفرینان ارتباط برقرار کرده و یک مشارکت تجاری راه‌اندازی کنند. در واقع روم‌های زیادی وجود دارند که در آن‌ها کارآفرینانی حضور دارند.
شما می‌توانید با شرکت در این روم‌ها و دست بلند کردن، میکروفن خود را وصل کرده و درباره اهداف خود صحبت کنید. سپس می‌توانید به‌طور مستقیم به کارآفرینان درخواست مشارکت تجاری بدهید و از این طریق، کسب و کار خود را توسعه دهید.

از دیگر روش‌های کسب درآمد در کلاب هاوس، اسپانسر کمپانی‌های دیگر شدن است. اگر شما بتوانید خود را به عنوان یک سخنران معتبر یا متخصص در زمینه خود تثبیت کرده باشید، ممکن است توسط شرکت‌ها برای ایجاد یا حضور در روم‌ها به عنوان متخصص، حمایت مالی شوید.

نحوه درآمد زایی از کلاب هاوس؛ حق عضویت در کلاب

در کلاب هاوس، کلاب‌هایی وجود دارد که در آن به یک موضوع تخصصی همچون کارآفرینی، ورزش، رسانه یا مواردی از این دست می‌پردازند. این کلاب‌ها بی‌شباهت به گروه‌های داخل فیسبوک نیستند و تنها تفاوت آنها، صوتی بودن کلاب‌ها در clubhouse است.

برای فروش محصولات خود، کد‌های تخفیف ویژه کاربران کلاب هاوس را ارائه دهید

در حالی که مشغول به شبکه سازی و گفتگو با مردم در کلاب هاوس هستید، افراد بیوگرافی شما را بررسی می‌کنند. بیوگرافی‌های زیادی در کلاب هاوس دیده می‌شود که در آن کاربر لینک‌ها و کد‌های خاصی را به محصولات خود اضافه کرده است. به عنوان مثال، می‌توانید یک کد کوپن برای ۲۰ درصد تخفیف محصول خود برای کاربران کلاب هاوس ایجاد کنید. یا می‌توانید برای محصولات خود در حین مکالمه تبلیغ کنید یا به کاربران خود اجازه دهید اطلاعات شما را ارزیابی کنند.

اگر می‌خواهید این کار را در مسیر نوآوری انجام دهید، Teachable می‌تواند یک بستر عالی باشد برای اقداماتی نظیر آپلود فایل، صفحات فروش، پردازش فرایند پرداخت و ... همچنین به شما امکان می‌دهد کد‌های کوپن را برای کاربران برنامه کلاب هاوس درست کنید. شما می‌توانید یک دوره آموزشی دیجیتال برگزار کنید و با کد کلاب هاوس افراد را به صفحه فروش راهنمایی کنید، یا حتی می‌توانید یک سرویس عضویت در سیستم عامل ایجاد کنید. همچنین انواع دیگر محصولات دیجیتال را در Teachable بفروشید. محدودیتی برای شما وجود ندارد!

 افیلیت مارکتینگ یا سرویس همکاری در فروش استفاده کنید

افیلیت مارکتینگ یا سرویس همکاری در فروش یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی است. این نوع بازاریابی توسط افرادی خارج از کسب‌وکار انجام می‌شود. به بیان ساده در افیلیت مارکتینگ پیشنهاد خرید یا معرفی محصول روی وب‌سایت و یا وبلاگ ناشر افیلیت قرار داده می‌شود و اگر این تبلیغات منجر به فروش محصول شود، مبلغی از طرف صاحب محصول به ناشر افیلیت که بازاریابی محصول را انجام داده، پرداخت می‌شود.

شما می‌توانید با انجام افیلیت مارکتینگ در کلاب هاوس درآمد کسب کنید. به کمک این شبکه اجتماعی محصولات دیگران را تبلیغ می‌کنید و هر زمان که مردم با ارجاع به لینک‌های شما خرید کنند، از کسب وکار مرجع کارمزد دریافت می‌کنید.

امکان استفاده از اتاق‌های اختصاصی و ویژه کلاب هاوس توجه کنید

در آینده می‌توان از اتاق‌های اختصاصی کلاب هاوس درآمد کسب کرد. کلاب هاوس در حال برنامه ریزی نوعی از روش کار است که در آن افراد می‌توانند بابت هر اتاق هزینه پرداخت کنند. منطقی است که این بخشی از مدل درآمدزایی باشد، زیرا در حال حاضر رنج وسیعی از اینفلوئنسر‌ها در این پلت فرم حضور دارند. در حال حاضر تمام این خدمات رایگان است، اما چه کسی می‌داند! شاید برنامه نویسان این اپ شروع به مطالبه هزینه پایه برای دسترسی به اتاق‌های خاص بکنند.

کلاب هاوس حتی می‌تواند رویداد‌های کل روز را شارژ کند و به عنوان میزبان کنفرانس‌ها هزینه روزانه را از شما دریافت کند. تصور کنید این اپ به میزبانان کنفرانس امکان پرداخت هزینه برای رویدادها، سخنرانی‌های اصلی و ... را در تمام روز بدهد. چیزی نخواهد گذشت که کلاب هاوس به کانون اصلی کنفرانس‌های آنلاین و از راه دور تبدیل شود. ایده کنفرانس آنلاین بسیار جالب توجه است، زیرا حس هیجان ایجاد یک مرکز رویداد‌ها برای کارآفرینان را القا می‌کند.

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی