کد خبر: ۱۷۱۷۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۵
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی:

تشکیل ۱۵ صندوق جسورانه بورسی با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: اکنون ۱۵ صندوق جسورانه بورسی با سرمایه ۱,۱۲۵ میلیارد تومان با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی تأسیس شده و ارائه خدمات می‌دهند.

به گزارش« نبض فناوری» سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با علی وحدت مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست در محل دبیرخانه این شورا دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای جلسه وحدت با ارائه گزارشی از عملکرد این صندوق گفت: صندوق در دوره جدید فعالیت خود با جهت‌گیری‌های راهبردی و مشارکت سایر ذینفعان حوزه دانش‌بنیان از جمله بانک‌های اقتصادی کشور دستاوردهای خوبی دارد.

وی با ارائه گزارش تسهیلات، ضمانت نامه‌ها، روند مطالبات واخواستی، سرمایه‌گذاری، صندوق‌های جسورانه و گرنت‌های صندوق افزود: سال ۱۳۹۲ تنها ۵۵ شرکت تحت پوشش صندوق بودند و این شرکت‌ها در اردیبهشت ۱۴۰۰ به ۵۹۶۷ شرکت رسیده است و اکنون ۱۵ صندوق جسورانه بورسی با سرمایه ۱,۱۲۵ میلیارد تومان با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی تأسیس شده و ارائه خدمات می‌دهند.

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: با بازنگری در مدل سرمایه‌گذاری مستقیم، هم‌سرمایه‌گذاری، توسعه نهادهای تخصصی و تسهیل انتشار صکوک نوآوری جایگزین آن شد و در دو سال گذشته پس از بازنگری و طراحی مدل‌ها، در ۴۸ طرح هم‌سرمایه‌گذاری و همکاری مشترک با ۱۹ صندوق پژوهش و فناوری به منظورسرمایه‌گذاری مشترک انجام شده است.

ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی