کد خبر: ۱۷۲۷۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۰

ساترا محتواهای کپی شده را بین یک تا هشت ساعت حذف می‌کند

محتواهایی که کپی‌رایت را رعایت نمی‌کنند ظرف یک تا ۸ ساعت از روی رسانه‌های صوتی و تصویر فراگیر حذف می‌شوند.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی ساترا اعلام کرد،طبق تصمیمی که در ششمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ساترا گرفته شده، محتوای ناقض کپی رایت در عرض هشت ساعت از رسانه‌های بدون مجوز و کمتر از یک ساعت از رسانه‌هایی که مجوز ساترا را دریافت کرده‌اند، حذف خواهد شد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات صوت و تصویر فراگیر به منظور حفظ مالکیت فکری در فضای مجازی مقرر کرده تا به شکایت‌ها در زمینه نقض مالکیت فکری فورا رسیدگی شود.
بر این اساس در صورت کافی نبودن اسناد، ساترا بعد از بررسی مجدد اسناد موجود و تامین دلیل، با فوریت نظر خود را اعلام می‌کند.
همچنین رسانه‌ها می‌توانند برنامه‌های اختصاصی خود را برای حفظ مالکیت فکری به ساترا اعلام و خواهان حفاظت از حقوق مالکیت فکری شوند. ساترا نیز برای جلوگیری از نقض مالکیت فکری این آثار تمهیدات ویژه‌ای برای حفاظت از حقوق این رسانه‌ها به عمل می‌آورد.
حفاظت از مالکیت فکری در فضای مجازی به عنوان یک چالش بزرگ برای تولیدکنندگان و صاحبان حق توزیع و انتشار آثار در فضای مجازی مطرح بوده است و ساترا با تمرکز ویژه بر این مسئله و استفاده از ظرفیت دستگاه قضا برای حل آن اقدام کرده است

منبع/ پیوست

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی