کد خبر: ۱۷۳۹۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۰

سامسونگ گلکسی A22 4G در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ به‌زودی از مدل‌های 4G و 5G گلکسی A22 رونمایی خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، ماه گذشته ورژن 5G این هندست با شماره مدل SM-A226B و مجهز به تراشه Dimensity 700، رم 6 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 11 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. اکنون نسخه 4G این اسمارت‌فون نیز در وبسایت گیک‌بنچ ظاهر شده و در این میان به مشخصات کلیدی آن اشاره شده است.

دیتابیس بنچمارک نشان می‌دهد که گلکسی A22 4G دارای شماره مدل SM-A225F، حافظه رم 6 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 11 است. بر اساس قسمت مربوط به اطلاعات CPU نشان می‌دهند که پردازنده اسمارت‌فون از نوع MT6769V/CT است. اکنون می‌دانیم که این شماره مدل متعلق به تراشه هلیو G80 است.

فهرست گیک‌بنچ دربردارنده هیچ‌گونه جزئیات دیگری پیرامون گلکسی A22 4G نیست؛ اما این اسمارت‌فون با شماره مدل SM-A225M/DSN موفق به دریافت گواهینامه FCC شده است. اطلاعات مندرج در فهرست وبسایت FCC نشان می‌دهند که گلکسی A22 4G به‌همراه یک شارژر 15 واتی روانه بازار خواهد شد. سامسونگ هنوز در خصوص گلکسی A22 هیچ توضیحی ارائه نکرده است؛ اما به لطف تصاویر لو رفته طی هفته گذشته اکنون می‌دانیم که مدل‌های 4G و 5G این هندست دارای الگوهای طراحی مشابهی خواهند بود.

سامسونگ گلکسی A22 4G در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

همچنین هر 2 هندست مجهز به نمایشگر ناچ‌دار بوده و از ماژول دوربین مربعی‌شکل در قسمت پشتی میزبانی می‌کنند. با این‌حال مدل 4G این هندست مجهز به 3 سنسور دوربین درون ماژول پشتی است؛ در حالی‌که ورژن 5G از 4 سنسور دوربین بهره می‌گیرد.

سامسونگ گلکسی A22 4G در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

گلکسی A22 4G (سمت راست) و گلکسی A22 5G (سمت چپ)

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی