کد خبر: ۱۷۳۹۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

گوشی رل شدنی سامسونگ در راه است

گوشی Samsung Galaxy Z Roll سال آینده وارد بازار می شود و احتمالاً از S Pen نیز پشتیبانی کند.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ در  Display Week 2021 فناوری های صفحه نمایش نسل بعدی خود را به نمایش گذاشت. این شرکت کره جنوبی دموی ویدئویی از یک نمایشگر موبایل multi-foldable، یک صفحه نمایش 17 اینچی تاشو و یک گوشی کشویی را منتشر کرد و براساس سخنرانی اصلی مدیر عامل شرکت JS Choi، دو مورد قبلی نسبت به تلفن رل شدنی به تولید نزدیکتر هستند.

این بدان معنا نیست که تلفن هوشمند رل شدنی سامسونگ سال ها با ما فاصله دارد، زیرا این شرکت اقدام به ثبت نام Z Roll کرده است.

این برنامه توسط Let's Go Digital مشاهده شد و به این معنی است که تلفن های قابل کشویی سامسونگ بخشی از سری Galaxy Z آن خواهد بود. این اطلاعات به هیچ وجه تأیید نمی کند که اولین تلفن رل شدنی سامسونگ سازگاری قلم را ارائه می دهد. همچنین انتظار می رود پرچمدار بعدی تاشو سامسونگ، Galaxy Z Fold 3 و جانشین تاشو Z Flip 3 پشتیبانی S Pen را ارائه دهند.

اطلاعات و فیلم مفهومی منتشر شده توسط سامسونگ حاکی از آن است که Galaxy Z Roll قابلیت گسترش افقی را دارد. صفحه نمایش اضافی برای چند وظیفه مفید خواهد بود.

طبق گزارشات گذشته، این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی است و فناوری قابل رول شدن به شما امکان می دهد تا 8 اینچ گسترش یابد. گفته می شود که سامسونگ در جریان CES 2020 یک گوشی هوشمند قابل رول شدن را به نمایش درآورده است.

چند شرکت دیگر نیز نمونه های اولیه قابل رل شدن خود را ارائه داده اند، اما انتظار نداریم که این محصولات به این زودی ها به محصولات تجاری تبدیل شوند. آگاهان صنعت Ice Universe و Ross Young هر دو ادعا می کنند که Galaxy Z Roll در سال 2022 عرضه می شود.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی